Skuteczna komunikacja w organizacji

Trudno sobie wyobrazić sytuację, abyśmy mogli się nie komunikować. Natomiast łatwo sobie wyobrazić sytuację, w której w wyniku zakłóceń może dojść do nieporozumienia, a nawet katastrofy. Komunikację w organizacji można porównać do funkcjonowania krwiobiegu. Jeśli następuje zator w jednym miejscu, istnieje spore ryzyko, że wpłynie to na funkcjonowanie całego organizmu. Tak właśnie jest z przepływem informacji pomiędzy klientem, pracownikami oraz między działami w firmie, w przyszłości skończy się to pogorszeniem wzajemnych relacji i osłabienie sprawności organizacyjnej. 

Przykładowe zakresy szkolenia:
 

1. Rola komunikacji w firmie.
2. Jak unikać barier i błędów w komunikacji wewnątrz firmy?
3. Dostosowywanie komunikacji do różnych typów osobowości w zespole.
4. Asertywność w organizacji.
5. Techniki grupowego i kreatywnego podejmowania decyzji
6. Efektywne zebrania.
7. Konflikt w zespole: jak radzić sobie z nim w sposób konstruktywny?
 

Korzyści ze szkolenia:
 
  • zwiększenie satysfakcji z wykonywanej pracy
  • usprawnienie procesów komunikacji w firmie
  • pogłębienie świadomości własnych sposobów komunikacji
  • poprawa relacji interpersonalnych
     
Do kogo skierowane jest szkolenie?
 
  • do menedżerów średniego i wyższego szczebla
  • do kierowników zarządzających zespołami ludzi
  • do pracowników i działów, których efektywność zależy do dobrej komunikacji
 
Dodatkowo: 

Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatu.

W celu szerszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

Proponowane artykuły

Newsletter

Zapisz się a otrzymasz darmowy fragment książki Macieja Sasina!

Imię
Email
.