Strategia aktywnej obsługi klientów PRO CLIENT TOOLS

Strategia aktywnej obsługi klientów PRO CLIENT TOOLS

 

Co to jest?

Pro Client Tools to zbiór dobrych praktyk obsługi Klienta, które sprzyjają budowaniu zaangażowania pracowników, mających przełożenie na długofalowe cele organizacji. Celem każdej organizacji jest wykorzystanie potencjału zasobów, które posiada, a pracownicy są kluczowym zasobem każdej firmy.

Dlaczego warto?

Celem każdej organizacji powinno być budowanie wartościowych relacji z Klientami. Zaangażowani Klienci:

  • Chętniej korzystają z usług firmy i wracają do niej
  • Polecają jej usługi rodzinie i znajomym
  • Wypowiadają się pozytywnie w sieci www
  • Z własnej inicjatywy proponują usprawnienia i komunikują swoje dodatkowe potrzeby

Kiedy warto zastosować program?

  • Zawsze, kiedy chcemy budować efektywną i przyjazną kulturę obsługi Klienta
  • Kiedy cele organizacji związane z obsługą Klienta nie są realizowane w sposób satysfakcjonujący
  • Firmie zależy na poprawie wizerunku
  • Organizacja chce przyciągnąć i zatrzymać wartościowych Klientów

Etapy procesu:

  1. Ankieta samooceny organizacji (wypełniona przez kluczowych pracowników).
  2. Badanie satysfakcji Klientów organizacji
  3. Rozmowy z kluczowymi pracownikami organizacji.
  4. Raport podsumowujący.
  5. Warsztat planowania zarządzania doświadczeniem Klienta.
  6. Działania rozwojowe:  wdrożenia, szkolenie, warsztaty, coaching’i według wypracowanych rozwiązań.
  7. Powtórne badanie satysfakcji klientów.

Korzyści:

  • Zwiększenie wykorzystania potencjału Klientów w kontaktach bezpośrednich
  • Kreowanie zaangażowania pracowników w obsługę Klientów
  • Budowanie pozytywnego wizerunku wśród Klientów

Dodatkowo:

Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatu.

W celu szerszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

Obszary działań Pro Client Tools:

Wszystkie treści materiały oraz elementy graficzne umieszczone w tym
serwisie są własnością naszej firmy.  Są chronione prawem autorskim, które
przysługuje firmie Akademia Rozwoju Kompetencji Maciej Sasin

FAQ

OPINIE KLIENTÓW

"Rekomendujemy firmę Akademia Rozwoju Kompetencji jako profesjonalnego partnera, gwarantującego wysoką jakość szkolenia. Szczególnie doceniamy dostosowanie wartości merytorycznej do profilu działalności naszej firmy. Współpraca z firmą Akademia Rozwoju Kompetencji jest kontynuowana. "
Big Dutchman

"Super atmosfera, wysoki poziom wiedzy osoby szkolącej. Barwne i rzeczowe przykłady oraz ćwiczenia, pokazujące o co chodzi w poszczególnych blokach."
MAN Accounting Center Sp. z o.o.

 

„Rekomendujemy Akademię Rozwoju Kompetencji jako rzetelnego i profesjonalnego partnera biznesowego. Podjęte przez nich działania przyczyniły się do prężnego rozwoju naszej firmy."
Triada-Druk

"Brałem udział w szkoleniu z budowania zaangażowania pracowników, które prowadził Pan Maciej Sasin. Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, na bardzo wysokim poziomie. Jestem w pełni usatysfakcjonowany."
Bartłomiej Wierzbicki

 

Scroll to Top
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

NEWSLETTER

Zapisz się już dziś do naszego newsletter'a a otrzymasz darmowy fragment książki "Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski" autorstwa Macieja Sasina!

Send this to a friend