OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ I COACHINGÓW

Opinie uczestników szkoleń, coachingów z ankiet po-szkoleniowych i follow up

W poprzednim tygodniu w naszej firmie odbyło się szkolenie dla osób związanych z bezpośrednią obsługą handlową klientów. Kolega Maciej - trener technik sprzedaży profesjonalnie zajął się podniesieniem poziomu wiedzy na temat właściwej obsługi klientów. Mogliśmy poznać wszystkie aspekty związane z dobrą sprzedażą, uczyliśmy się też praktycznie w zainscenizowanych scenkach stosowania poznanej teorii.

Ponadto w trakcie szkolenia mogliśmy gościć w naszej restauracji przy Parku Miniatur w Olszowej na smacznym lunchu.

Z pewnością warto szkolić się i poznawać najnowsze techniki podnoszące nasze kwalifikacje. Dziękujemy i liczymy na więcej, bo warto...

- Agrocentrum Sp. z o. o.:

SZKOLENIE: EFEKTYWNA OBSŁUGA HANDLOWA KLIENTA

Podejście ludzi do kwestii szczerości zmieniło się. Widać było po uczestnikach duże zaangażowanie i chęć zmiany.

- Fortis Technology:

SZKOLENIE: Komunikacja w zespole

Analiza osobowości oraz jej trafność była zadziwiająca!

- Fortis Technology:

SZKOLENIE: Komunikacja w zespole

Rekomendujemy firmę Akademia Rozwoju Kompetencji jako profesjonalnego partnera, gwarantującego wysoką jakość szkolenia. Szczególnie doceniamy dostosowanie wartości merytorycznej do profilu działalności naszej firmy. Współpraca z firmą Akademia Rozwoju Kompetencji jest kontynuowana. 

- Big Dutchman:

SZKOLENIE: Techniki aktywnej sprzedaży

Super atmosfera, wysoki poziom wiedzy osoby szkolącej. Barwne i rzeczowe przykłady oraz ćwiczenia, pokazujące o co chodzi w poszczególnych blokach. 

- MAN Accounting Center Sp. z o.o. :

SZKOLENIE: Efektywny System Pracy

Miła atmosfera, pozytywny prowadzący, który posiada bardzo bardzo dużą wiedzę w temacie. Szkolenie podparte różnymi ciekawymi przykładami, filmami oraz żartami.

- MAN Accounting Center Sp. z o.o. :

SZKOLENIE: Efektywny System Pracy

Współpraca z Panem Maciejem Sasinem przyniosła naszej firmie wymierne rezultaty w postaci zmniejszonej rotacji pracowników, lepszego wdrożenia i przygotowania pracowników do pracy, zwiększenia motywacji do pracy, a także szereg usprawniających rozwiązań systemowych i operacyjnych, które przyczyniły się do rozwoju naszej firmy i zwiększenia efektywności procesów wewnętrznych.

- KPI Retail:

PROCESY ROZWOJOWE

Działania podejmowane przez Pana Macieja Sasina przyczyniły się do szybszego wdrożenia pracowników działu handlowego, poprawy wskaźników jakości obsługi BPSK mierzonych na podstawie badań tajemniczego klienta.

- Skoda Sunny:

PROJEKT ROZWOJOWY - SPRZEDAŻ

Współpraca z firmą Pana Macieja przyczyniła się do zbudowania profesjonalnego, stabilnego zespołu działu serwisowego osiągającego wysokie wyniki ilościowe i jakościowe w badaniach BPSK organizowanych przez Skoda Auto Polska.

- Skoda Sunny:

PROJEKT ROZWOJOWY - SERWIS

Coaching powiązany z wprowadzeniem metody zarządzania czasem GTD przynosi do dziś efekty w postaci efektywniejszego wykorzystania zasobów poszczególnych współpracowników, a także przekłada się na sprawniejsze zarządzanie całą kancelarią. Pan Maciej Sasin jest skoncentrowany na efektywności, cierpliwy i zawsze profesjonalnie przygotowany do prowadzonych przez siebie szkoleń.

- KWAPIŃSCY Radcy Prawni:

SZKOLENIE: Coaching z elementami zarządzania czasem

Brałem udział w szkoleniu z budowania zaangażowania pracowników, które prowadził Pan Maciej Sasin. Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, na bardzo wysokim poziomie. Jestem w pełni usatysfakcjonowany.

- Bartłomiej Wierzbicki:

SZKOLENIE: Budowanie zaangażowania pracowników

Polecam całym sercem coaching z Maciejem Sasinem. Profesjonalne podejście, kompetencja i kreatywność to dokładnie to, czego szukałam. Czuję się w pełni usatysfakcjonowana z sesji coachingowych - pomogły mi zrealizować założone cele. 

- Ewa Stabrowska:

COACHING ROZWOJOWY

Niezbędna teoria z zakresu omawianego zagadnienia została przedstawiona w możliwie atrakcyjny sposób (również przy użyciu materiałów audiowizualnych). Wstęp teoretyczny nie przyćmił jednak części praktycznej, która stanowiła właściwą niezwykle rozbudowaną część szkolenia. Dzięki zastosowaniu aktywnych metod, angażujących wszystkich uczestników, przyswojoną teorię można było sprawdzić w praktyce, szybko weryfikując ewentualne błędy, które towarzyszą relacji z trudnym klientem. Założone przed rozpoczęciem szkolenia cele zostały zrealizowane, a otrzymane przez nas skrypty – będące podsumowaniem najważniejszych problemów – do dziś są pomocą, która stanowi wsparcie podczas trudnych rozmów telefonicznych.

- Walutomat:

SZKOLENIE: TRUDNY KLIENT - STRATEGIE OBSŁUGI