OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ I COACHINGÓW

Opinie uczestników szkoleń, coachingów z ankiet po-szkoleniowych i follow up

Opinie uczestników szkolenia - efektywna obsługa handlowa klienta zrealizowanym dla firmy Agrocentrum Sp. z o. o.:

"W poprzednim tygodniu w naszej firmie odbyło się szkolenie dla osób związanych z bezpośrednią obsługą handlową klientów. Kolega Maciej - trener technik sprzedaży profesjonalnie zajął się podniesieniem poziomu wiedzy na temat właściwej obsługi klientów. Mogliśmy poznać wszystkie aspekty związane z dobrą sprzedażą, uczyliśmy się też praktycznie w zainscenizowanych scenkach stosowania poznanej teorii.
Ponadto w trakcie szkolenia mogliśmy gościć w naszej restauracji przy Parku Miniatur w Olszowej na smacznym lunchu.
Z pewnością warto szkolić się i poznawać najnowsze techniki podnoszące nasze kwalifikacje.
Dziękujemy i liczymy na więcej, bo warto..."

Opinie po szkoleniu o efektywna współpraca w zespole zrealizowanym dla firmy Inter Mark:
"Ciekawy, interesujący przekaz cennych informacji na temat pracy zespołowej. Informacje o osobowościach innych osób będą przydatne; merytorycznie przygotowane szkolenie, wyczucie atmosfery, zróżnicowane; szkolenie bardzo ciekawe z dużą ilością przykładów dotyczących naszej pracy; , będę starał się lepiej rozumieć potrzeby swoje i współpracowników; dla relacji i integracji super; bardzo udane, efektywne i aktywne, urozmaicone szkolenie; ciekawe, interesujące, pozwoliło poznać mi zespół, podyskutować; szkolenie pozwoliło mi poznać odczucia osób do wykonywanych obowiązków oraz zapoznać się z ich obowiązkami, wiedza przekazana rzetelnie, zrozumiale, poparta przykładami; mogliśmy się przekonać ile zyskamy pracując zespołowo"

Opinie po szkoleniu z rozwiązywania trudnych i konfliktowych sytuacji z pracy z uczniami i rodzicami, przeprowadzonego dla Nova Centrum:

"Myślę, że znaczną część wiedzy przekazanej przez trenera przyda się w mojej pracy; zdecydowanie wykorzystam wiedzę 5 kroków rozwiązywania problemów/konfliktów; jestem zadowolona ze sposobu prowadzenia szkolenia; panowała przyjemna atmosfera, która sprzyjała efektywnej pracy w grupie; szkolenie bardzo przydatne w kwestii negocjacji z innymi; z pewnością uzyskane podczas szkolenia rady przydadzą się mnie w dalszej pracy; uważam, że wiele istotnych elementów wykorzystam w mojej dalszej karierze zawodowej; zapewne wykorzystam elementy przydatne do rozmowy z rodzicem; poszczególne elementy będą przydatne w integrowaniu grup uczniów oraz w kontaktach z rodzicami; uważam, że szkolenie bardzo mi się przyda w kontaktach z rodzicami uczniów; przydatne, pomogło usystematyzować dotychczasową wiedzę; na pewno wykorzystam wiedzę zdobytą na szkoleniu, ponieważ wysoko oceniam przydatność treści szkolenia; wiedza pomoże mi w rozwiązywaniu problemu wychowawczego w szkole; wiedza ze szkolenia powinna się przydać w sytuacji konfliktowej oraz w rozmowie z rodzicami uczniów; większość poruszanych aspektów bardzo przyda mi się w pracy."

"Osobiście to co było mówione bardzo mi pomogło w rozumieniu innych ludzi, ich zachowań. Nie spodziewałam się, że to aż tak mocno wpłynie na moje postrzeganie innych osób, a przez to zwiększenia tolerancji wobec nich." (Warsztat typy osobowości wg Junga)
"Jeżeli chodzi o efekty szkolenia, generalnie najlepsza zasada to JEŚLI COŚ ZAJMIE TOBIE OK. 2  MINUTY, ZRÓB TO OD RAZU:) Rzeczywiście zawsze jest milion spraw błahych, które najczęściej odstawiamy na kiedy indziej. Myślę że dzięki szkoleniu 70% z nich realizuje od razu, a kiedyś było to 10%. Po szkoleniu rzeczywiście zrobiłem porządek z wszystkim - szafą, skrzynką mailową, pokojem, telefonem i samochodem. Jeżeli chodzi o check-listy to niezawodnym narzędziem jest program GTD na smartphone'a - 5s zajmuje wklepanie zadania wraz z ustawieniem alarmu. Tak jak wspominałem - zarządzanie czasem było moją największą bolączką, a teraz jest dużo łatwiej." (opinia uczestnika z zarządzania czasem metodą GTD sześć miesięcy po szkoleniu)
"Ciekawe, praktyczne, inspirujące" (o zarządzaniu czasem metodą GTD)"
"Niezbędne do wykonywania zawodu trenera. Postaram się wykorzystać większość tych elementów na co dzień. Szkoda że tak późno zostało zrealizowane. Bardzo pozytywne wrażenia" (Trening trenerów produktowych)
"Szkolenie bardzo dobre i z pomysłem zorganizowane" (Trening trenerów produktowych)
"Sposób przekazywania wiedzy bardzo dostosowany do potrzeb uczestników" (Trening trenerów produktowych)
"Dobry i prosty sposób przekazywania wiedzy, dobre bazowanie na własnych doświadczeniach"

Prowadzący bardzo dobrze dociera do uczestników, mówi zrozumiałym językiem. Bardzo dobre spostrzeżenia co do dobrej obsługi klienta. Szkolenie tego trenera godne polecenia” .

"Ciekawa metoda, będę podawał dalej. Uporządkuję wszystkie rzeczy, dokończę projekty. Wprowadzę metodę GTD"

Pokazanie, jak praktycznie wykorzystać tę wiedzę - dla  mnie super."

"Wiedza merytoryczna na dobrym poziomie. Warto popracować nad płynnością przechodzenia z tematu w temat, Ogólne wrażenie pozytywne. Bardzo przydatne szkolenie". (O zarządzaniu czasem metodą GTD)

"Postaram się popracować nad sobą i zobaczyć, czy da to efekty. Pełny profesjonalizm i świetne podejście do szkolonych. Było ciekawie i interesująco. Warto było uczestniczyć". (Techniki aktywnej sprzedaży)

„Szkolenie prowadzone w sposób profesjonalny, z zaangażowaniem się trenera.” (Obsługa klienta)

"Jasno i prosto sformułowane wypowiedzi. Szkolenie uporządkowało moją wiedzę."

"Fajne ćwiczenia praktyczne, dużo przydatnej wiedzy".

„Jestem zadowolona z przebiegu szkolenia. Po przebytym szkoleniu będę mogła lepiej przekazać swoją wiedzę klientowi.” (Obsługa klienta)

„Jestem przekonana że te szkolenie pomoże mi, że będę lepiej mogła przekazać swoją wiedzę klientom, którą zgłębiłam na tym szkoleniu”.

„Szkolenie prowadzone w sposób fachowy, konkretny, mobilizujący do pozytywnych zmian”.

"Szkolenie było potrzebne, to dobrze zagospodarowany czas" (Techniki aktywnej sprzedaży)

"Sesje z Maciejem pozwoliły mi na odkrycie nieuświadomionych problemów, z którymi się borykałam i na samodzielne znalezienie sposobów ich przezwyciężenia. Dzięki odpowiedniemu podejściu i umiejętnemu zadawaniu pytań doszłam do wielu wniosków, które pozwoliły mi zidentyfikować podłoże lęków i licznych wątpliwości. Najważniejsze dla mnie okazało się wyznaczenie ścieżki kariery, przejście każdego kroku i zniesienie blokady na to, że można niektóre etapy wykonać szybciej oraz że są one w ogóle do zrealizowania."

"Maciej podąża za klientem z jednoczesnym pamiętaniem o celu. Kiedy trzeba - nawraca, a w chwilach trudnych – wspiera. Jest konsekwentny w działaniu, a jego sposoby pracy dostosowane są do możliwości klienta – do jego samopoczucia, gotowości czy okoliczności zewnętrznych. Maciej wykonywał swoją pracę z zaangażowaniem, z dużą dozą spokoju i opanowania nawet w bardzo trudnych momentach. (...) Maciej w swej pracy korzysta z prostych metod, których zastosowanie ma duże znaczenie. Tłumaczy, wyjaśnia celowość i sens działania, które było różnorodne. Żartuje i prowokuje, co pobudza do pracy. Jestem przeogromnie wdzięczna Maciejowi za tę współpracę. Życzę wielu owoców wynikających ze współpracy z Maciejem, którą szczerze polecam."

"Coaching powiązany z wprowadzeniem metody zarządzania czasem GTD przynosi do dziś efekty w postaci  efektywniejszego wykorzystania zasobów  poszczególnych współpracowników, a także przekłada się na sprawniejsze zarządzanie całą kancelarią. Maciej Sasin jest  skoncentrowany  na efektywności, cierpliwy i zawsze profesjonalnie przygotowany do prowadzonych przez siebie szkoleń i coachingów."

"Maciej Sasin pomógł nam nie tylko stwierdzić "kim jesteśmy", jakie są nasze mocne i słabe strony, ale także uświadomił dlaczego powstają różnego typu nieporozumienia w naszych relacjach z innymi ludźmi. Znacznie łatwiej jest po takim szkoleniu zrozumieć nowo poznane osoby oraz znaleźć z nimi wspólny język. Polecam, myślę, że nikt nie będzie żałował."

 

Opinie uczestników szkolenia zamkniętego zrealizowanego dla Zakładów Mięsnych SOBKOWIAK:

Prowadzący bardzo dobrze dociera do kursantów, mówi zrozumiałym językiem. Bardzo dobre spostrzeżenia co do dobrej obsługi klienta. Szkolenie tego trenera godne polecenia”

„Szkolenie prowadzone w sposób profesjonalny, z zaangażowaniem się trenera.”

„Jestem zadowolona z przebiegu szkolenia. Po przebytym szkoleniu będę mogła lepiej przekazać swoją wiedzę klientowi.”

„Jestem przekonana że te szkolenie pomoże mi, że będę lepiej mogła przekazać swoją wiedzę klientom, którą zgłębiłam na tym szkoleniu”.

„Szkolenie prowadzone w sposób fachowy, konkretny, mobilizujący do pozytywnych zmian”.