Branża Call Center

Nasi konsultanci pracowali dla:

Wyzwania w branży call/contact center:

 

  • Zbudowanie efektywnej strategii rekrutacji i przeciwdziałanie dużej rotacja pracowników
  • Wdrożenie nowych pracowników do pracy
  • Określanie wskaźników efektywności
  • Stymulowanie aktywności pracowników
  • Rozwijanie umiejętności handlowych i związanych z jakością obsługi
  • Budowanie efektywnego systemu motywacji
  • Problemy z jakością rozmów i ich powtarzalnością
  • Negatywne nastawienie klientów do telefonów z CC
  • Zarządzanie dużą ilością danych
  • Tworzenie efektywnych skryptów telefonicznych

Polecane artykuły dla branży Call-center:
Zawód – Telemarketer
Jak skutecznie pozyskać klienta przez telefon

Nasze rozwiązania dla branży Call Center:

  • Wsparcie w budowaniu strategii rozwoju CC
  • Wdrażanie standardów funkcjonowanie CC
  • Wsparcie we wdrożeniu systemów zarządzania CRM
  • Rozwój liderów w kierunku lepszego zarządzania zespołem konsultantów
  • Rozwój umiejętności sprzedażowych i obsługi klienta
  • Odsłuchy i rozowojowe sesje indywidualne
  • Wsparcie w budowie skryptów rozmów

DODATKOWO

Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatu.

W celu szerszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub

Sprawdź nasze referencje

FAQ

CYTATY Z REFERENCJI

„Szkolenie było zorganizowane w taki sposób, że uczestnicy mogli dzielić się wiedzą i wzajemnie udzielać informacji zwrotnych. Dzięki temu szkoleniu efekty pojawiały się już w pierwszym miesiącu, co znacząco przyczyniło się do zwiększenia wyników firmy oraz wypłat dla pracowników”

„Działania podejmowane przez Pana Macieja Sasina przyczyniły się do szybszego wdrożenia pracowników działu handlowego, poprawy wskaźników jakości obsługi BPSK mierzonych na podstawie badań tajemniczego klienta.”

„Coaching powiązany z wprowadzeniem metody zarządzania czasem GTD przynosi do dziś efekty w postaci efektywniejszego wykorzystania zasobów poszczególnych współpracowników, a także przekłada się na sprawniejsze zarządzanie całą kancelarią. Pan Maciej Sasin jest skoncentrowany na efektywności, cierpliwy i zawsze profesjonalnie przygotowany do prowadzonych przez siebie szkoleń”

Scroll to Top
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

NEWSLETTER

Zapisz się już dziś do naszego newsletter`a a otrzymasz darmowy fragment książki "Efektywny System Pracy - czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie" autorstwa Macieja Sasina!