Branża HORECA

Nasi konsultanci pracowali dla:

Wyzwania w branży HORECA

  • trudności z utrzymaniem wysokiej jakości obsługi gości, spowodowane brakiem wyznaczonych wysokich standardów
  • duża rotacja pracowników, która negatywnie wpływa na budowanie biznesu
  • zwiększająca się konkurencja, przy jednocześnie zwięszającej się świadomości gości
  • trudność w powielaniu jakości obsługi i sposobu funkcjonowania w sieci punktów sprzedaży
  • zbyt szeroki zakres obowiązków kadry menadżerskiej
  • brak odpowiednich szkoleń, związanych z prowadzeniem biznesu i rozwijaniem umiejętności liderskich
  • brak długofalowej strategii biznesowej
  • sprawna komunikacja i rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w miejscu pracy
  • brak rzeczywistego spojrzenia na hotel/restauracje/kawiarnię z punktu widzenia klienta
  • brak autentyczności i zaangażowania w  relację z klientem i umiejętność radzenia sobie w sytuacji zgłaszania sugestii lub „zażalenia”

Polecane artykuły dla branży HORECA:

Wdrażanie standardów obsługi klienta w branży gastronomicznej

Wyzwania rozwojowe w branży gastronomicznej w Polsce

Nasze rozwiązania dla branży HORECA

  • pomoc w określeniu długofalowych celów biznesowych,
  • coaching menadżerski i zespołów,
  • wsparcie w wdrożeniu procedur związanych z szkoleniem personelu,
  • szkolenia z zakresu prowadzenia biznesu i rozwijania umiejętności liderskich wśród kadry menadżerskiej,
  • wsparcie w wdrożeniu i doskonaleniu procedur związanych z wysoką jakością  obsługi klienta,
  • wsparcie w wdrożeniu procedur związanych z szkoleniem personelu,
  • zwiekszanie aktywności sprzedażowej,
  • usprawnienie komunikacji wewnetrznej (współpraca miedzy salą, a kuchnią),
  • badanie jakości obsługi gości – tajemniczy klient,
  • pomoc w organizacji kuchni i uławienie przestrzegania procedur HACCP, GMP, GHP,
  • doskonalenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami z klientem,

 

DODATKOWO

Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatu.

W celu szerszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub

Sprawdź nasze referencje

FAQ

CYTATY Z REFERENCJI

„Szkolenie było zorganizowane w taki sposób, że uczestnicy mogli dzielić się wiedzą i wzajemnie udzielać informacji zwrotnych. Dzięki temu szkoleniu efekty pojawiały się już w pierwszym miesiącu, co znacząco przyczyniło się do zwiększenia wyników firmy oraz wypłat dla pracowników”

„Działania podejmowane przez Pana Macieja Sasina przyczyniły się do szybszego wdrożenia pracowników działu handlowego, poprawy wskaźników jakości obsługi BPSK mierzonych na podstawie badań tajemniczego klienta.”

„Coaching powiązany z wprowadzeniem metody zarządzania czasem GTD przynosi do dziś efekty w postaci efektywniejszego wykorzystania zasobów poszczególnych współpracowników, a także przekłada się na sprawniejsze zarządzanie całą kancelarią. Pan Maciej Sasin jest skoncentrowany na efektywności, cierpliwy i zawsze profesjonalnie przygotowany do prowadzonych przez siebie szkoleń”

Scroll to Top
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

NEWSLETTER

Zapisz się już dziś do naszego newsletter`a a otrzymasz darmowy fragment książki "Efektywny System Pracy - czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie" autorstwa Macieja Sasina!