Branża medyczna

Nasi konsultanci pracowali dla:

Wyzwania w branży medycznej

  • Zmienia się spcyfika kontaktu przedstawicieli firm medycznych z lekarzami – zmieniają się kanały dotarcia do lekarzy
  • Z jednej strony Polacy chętnie leczą się samodzielnie, a z drugiej strony rynek aptek jest najbardziej nasyconym w Europie
  • Dynamicznie rozwija się prywatna służba zdrowia, a wraz z nią zwiększają się oczekiwania pacjentów
  • Dostęp do wiedzy w Internecie przyczynia się do zwiększania oczekiwań pacjentów i zwiększania wagi jakości obsługi Klienta
  • W kontakcie z pacjentem coraz większe znaczenie ma budowanie relacji: w trakcie przyjęcia do szpitala, na wizycie lekarskiej, w trakcie obecności w szpitalu
  • Postęp technologiczny i innowacje w medycynie mogą przyczyniać się do obaw przed zmianą
  • Zmienne warunki rynkowe, regulacje prawne
  • Następuje profesjonalizacja funkcjonowania oddziałów szpitalnych
  • Coraz trudniej docierać do osób decyzyjnych, zmienia się sposób podejmowania decyzji
  • Pojawia się potrzeba efektywniejszego zarządzania jednostkami szpitalnymi i pobudzania zaangażowania pracowników służby zdrowia

Polecane artykuły dla branży medycznej:
Leczenie słowem – komunikacja z pacjentem cz. 1 oraz cz. 2

Coaching w placówkach ochrony zdrowia

Nasze rozwiązania dla branży medycznej:

  • Sprzedaż konsultacyjno – doradcza urządzeń medycznych
  • Budowanie relacji z pacjentem w praktyce lekarskiej
  • Obsługa Klienta w placówce medycznej
  • Radzenie sobie z trudnym Klientem w służbie zdrowia

DODATKOWO

Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatu.

W celu szerszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub

Sprawdź nasze referencje

FAQ

CYTATY Z REFERENCJI

„Szkolenie było zorganizowane w taki sposób, że uczestnicy mogli dzielić się wiedzą i wzajemnie udzielać informacji zwrotnych. Dzięki temu szkoleniu efekty pojawiały się już w pierwszym miesiącu, co znacząco przyczyniło się do zwiększenia wyników firmy oraz wypłat dla pracowników”

„Działania podejmowane przez Pana Macieja Sasina przyczyniły się do szybszego wdrożenia pracowników działu handlowego, poprawy wskaźników jakości obsługi BPSK mierzonych na podstawie badań tajemniczego klienta.”

„Coaching powiązany z wprowadzeniem metody zarządzania czasem GTD przynosi do dziś efekty w postaci efektywniejszego wykorzystania zasobów poszczególnych współpracowników, a także przekłada się na sprawniejsze zarządzanie całą kancelarią. Pan Maciej Sasin jest skoncentrowany na efektywności, cierpliwy i zawsze profesjonalnie przygotowany do prowadzonych przez siebie szkoleń”

Scroll to Top
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

NEWSLETTER

Zapisz się już dziś do naszego newsletter'a a otrzymasz darmowy fragment książki "Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski" autorstwa Macieja Sasina!