Usługi szkoleniowo-doradcze dla branży agrotechnicznej

Nasi konsultanci pracowali dla:

WYZWANIA W BRANŻY AGROTECHNICZNEJ

  • Liczne szkolenia, konferencje branżowe, internet, przyczyniły się do tego, że coraz częściej mamy do czynienia ze świadomym Klientem, który wie czego chce i wie w jaki sposób osiągać założone cele
  • Już od dłuższego czasu daje się zaobserwować wzrastającą konkurencję pomiędzy kluczowymi graczami na rynku. Obserwuje się także konsolidację, jak i pojawianie się nowych graczy.
  • Właściciele gospodarstw oczekują profesjonalnego doradztwa i efektów wynikających z zastosowanych rozwiązań. Walkę o Klienta można wygrać nie tylko przez dobre relacje, ale przede wszystkim przez fachowe doradztwo
  • Pojawiają się nowoczesne rozwiązania technologiczne, trendy żywieniowe i ekologiczne, które wyznaczają sposoby i kierunki prowadzenia biznesu w rolnictwie. Wymagają one motywowania do zmiany tradycyjnych form prowadzenia działalności w gospodarstwie ze strony firm dostarczających rozwiązania dla gospodarstw
  • Zmienne warunki rynkowe, regulacje polityczne, obok tradycyjnej zależności od pogody.
  • Zmiana pokoleniowa w rolnictwie: dzieci przejmują gospodarstwa i zmieniają podejście do prowadzenia biznesu
  • Coraz trudniej docierać do osób decyzyjnych, zmienia się sposób podejmowania decyzji.
  • W samych firmach dostarczających rozwiązania agrotechniczne pojawia się rotacja pracowników i duża konkurencja o utalentowanych pracowników.
  • Zwiększenie efektywności zarządzania działem sprzedaży i terenem sprzedaży: wdrożenie systemu CRM.
  • Obsługa po-sprzedażowa nabiera coraz większego znaczenia, dzięki niej można utrzymać udział w rynku.

Polecane artykuły dla branży agrotechnicznej:
Case study: Sprzedaż do rolnika XXI wieku
Case study: Rozwój działu handlowego

NASZE ROZWIĄZANIA

  • Zarządzanie sprzedażą dla managerów i KAM
  • Wsparcie we wdrożeniu sytemu zarządzania relacjami z Klientami (CRM)
  • Techniki aktywnej sprzedaży i docierania do osób decyzyjnych
  • Zwiększenie efektywności wizyty handlowej w gospodarstwie
  • Zwiększenie szans sprzedażowych przez rozwój umiejętności konsultacyjno-doradczych przedstawicieli techniczno – handlowych
  • Argumentacja i przekonywanie w trakcie wprowadzania produktów na rynek
  • Techniki prezentacji i prowadzenie szkoleń dla rolnictwa, zarządców, itp.
  • Profesjonalna obsługa serwisowa (po-sprzedażowa)

DODATKOWO

Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatu.

W celu szerszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub

Sprawdź nasze referencje

FAQ

CYTATY Z REFERENCJI

„Szkolenie było zorganizowane w taki sposób, że uczestnicy mogli dzielić się wiedzą i wzajemnie udzielać informacji zwrotnych. Dzięki temu szkoleniu efekty pojawiały się już w pierwszym miesiącu, co znacząco przyczyniło się do zwiększenia wyników firmy oraz wypłat dla pracowników”

„Działania podejmowane przez Pana Macieja Sasina przyczyniły się do szybszego wdrożenia pracowników działu handlowego, poprawy wskaźników jakości obsługi BPSK mierzonych na podstawie badań tajemniczego klienta.”

„Coaching powiązany z wprowadzeniem metody zarządzania czasem GTD przynosi do dziś efekty w postaci efektywniejszego wykorzystania zasobów poszczególnych współpracowników, a także przekłada się na sprawniejsze zarządzanie całą kancelarią. Pan Maciej Sasin jest skoncentrowany na efektywności, cierpliwy i zawsze profesjonalnie przygotowany do prowadzonych przez siebie szkoleń”

Scroll to Top
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

NEWSLETTER

Zapisz się już dziś do naszego newsletter`a a otrzymasz darmowy fragment książki "Efektywny System Pracy - czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie" autorstwa Macieja Sasina!