Branża techniczna

Nasi konsultanci pracowali dla:

Wyzwania w branży technicznej:

  • Firmy coraz bardziej zwracają uwagę na koszty rozwiązań i zwrot z inwestycji
  • Doradcy Klienta, chociaż posiadają szeroką wiedzę technniczną mają trudność z zainteresowaniem Klienta
  • Pojawia się opór przed koniecznością pozyskiwania nowych Klientów z rynku
  • W zakupach pośredniczą działy zakupów i trudniej dotrzeć do osób decyzyjnych
  • Grupa decyzyjna w organizacji staje się coraz większa i mniej dostępna
  • Coraz więcej klientów oczekuje profesjonalnego wsparcia i doradztwa w zamian za typowe prezentacje sprzedażowe
  • Procesy decyzyjne ulegają wydłużeniu i częściej niż kiedyś kończą się brakiem decyzji lub zawieszeniem projektu
  • Klienci przez dostęp do Internetu wiedzą coraz więcej o usługach i są bardziej świadomi swoich potrzeb
  • Zwiększenie aktywnej sprzedaży usług dodatkowych w działach serwisu, części
  • Coraz więcej prezentacji odbywa się na konferencjach i spotkaniach szkoleniowych

Nasze rozwiązania

  • Doskonalenie umiejętności sprzedaży i negocjacji B2B
  • Rozwój umiejętności aktywnego pozyskiwania Klientów w sprzedaży B2B
  • Rozwój umiejętności aktywnej sprzedaży usług dodatkowych
  • Wsparcie we wdrażaniu systemów CRM
  • Coaching i mentoring sprzedażowy
  • Wsparcie we wdrażaniu i doskonaleniu najlepszych praktyk sprzedażowych (modelowanie procesów sprzedaży)
  • Doskonalenie technik prezentacji i sprzedażowych wystąpień publicznych
  • Usprawnianie komunikacji wewnętrznej pomiędzy sprzedażą, serwisem i innymi działami
  • Doskonalenie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami z Klientem

DODATKOWO

Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatu.

W celu szerszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub

Sprawdź nasze referencje

FAQ

CYTATY Z REFERENCJI

„Szkolenie było zorganizowane w taki sposób, że uczestnicy mogli dzielić się wiedzą i wzajemnie udzielać informacji zwrotnych. Dzięki temu szkoleniu efekty pojawiały się już w pierwszym miesiącu, co znacząco przyczyniło się do zwiększenia wyników firmy oraz wypłat dla pracowników”

„Działania podejmowane przez Pana Macieja Sasina przyczyniły się do szybszego wdrożenia pracowników działu handlowego, poprawy wskaźników jakości obsługi BPSK mierzonych na podstawie badań tajemniczego klienta.”

„Coaching powiązany z wprowadzeniem metody zarządzania czasem GTD przynosi do dziś efekty w postaci efektywniejszego wykorzystania zasobów poszczególnych współpracowników, a także przekłada się na sprawniejsze zarządzanie całą kancelarią. Pan Maciej Sasin jest skoncentrowany na efektywności, cierpliwy i zawsze profesjonalnie przygotowany do prowadzonych przez siebie szkoleń”

Scroll to Top
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

NEWSLETTER

Zapisz się już dziś do naszego newsletter`a a otrzymasz darmowy fragment książki "Efektywny System Pracy - czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie" autorstwa Macieja Sasina!