Strategia aktywizacji sprzedaży PRO SELL TOOLS

Co to jest PRO SELL TOOLS?

Strategia aktywnej sprzedaży PRO SELL TOOLS™ to narzędzie łączące diagnozę strategii sprzedażowej firmy, oraz wyznaczenie działań rozwojowych pod kątem aktywizacji sprzedaży w firmie, uwzględniającej możliwości, potencjał i specyfikę branży.

Dlaczego warto?

Działania sprzedażowe są fundamentem istnienia firmy, która chce się rozwijać. Wiele firm nie wykorzystuje w pełni potencjału sprzedażowego we współpracy ze swoimi kontrahentami. Powodem tego jest brak odpowiedniej strategii i efektywnego przełożenia jej na działania operacyjne pracowników, które wykonywane systematycznie, przynoszą firmie wzrost przychodów.

Kiedy warto zastosować program?

  • Firma odnotowuje spadek sprzedaży
  • Zmienia się rynek, trzeba zareagować na zmianę
  • Firma chce wprowadzić nowe kanały sprzedaży do Klientów
  • Pracownicy nie wykorzystują potencjału zakupowego obecnych Klientów firmy
  • W firmie nie ma standardu obsługi Klienta nastawionego na aktywną sprzedaż

Etapy procesu:

1. Ankieta diagnostyczna – samoocena polityki sprzedażowej w firmie.
2. Rozmowy z kluczowymi pracownikami – modelowanie czynników sukcesu i kierunku oczekiwanych zmian.
3. Przedstawienie i omówienie raportu.
4. Wyznaczenie nowych kierunków działań (warsztat strategicznego rozwoju – opcjonalnie).
5. Działania rozwojowe – przygotowanie organizacji do zmian: standardy, procedury, szkolenie pracowników, dostosowanie struktury firmy.
6. Ewaluacja działań rozwojowych.

Korzyści:

  • Zwiększenie świadomości i zaangażowania pracowników w realizację celów sprzedażowych
  • Wykorzystanie potencjału sprzedażowego firmy
  • Wsparcie w zarządzaniu zmianą w organizacji
Czytaj więcej:

Strategia aktywnej sprzedaży – relacja z klientem
Strategia aktywnej sprzedaży – koncentracja na potrzebach klienta
Strategia aktywnej sprzedaży – mierzenie efektywności działań

Ciekawy? Pomożemy wdrożyć strategię aktywnej sprzedaży w Twojej firmie:

Zapoznaj się z naszą koncepcją doradztwa biznesowego:

Projekty rozwojowe w organizacji

Zrób przegląd firmy:

Przegląd firmy

W celu zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub

Obszary PRO SELL TOOLS:

PRO

pain and pleasureBG

Pain and pleasure

   - Rozpoznaj ból i potrzeby Klienta

Efektywne rozmowy handlowe. Budowanie wartości dla Klienta: doświadczenie marki. Wyróżnienie się na rynku (budowanie tożsamości marki). SPIN – technika prowadzenia rozmowy i zadawania pytań.

riseBG

Rise

   - Zwiększaj wartość zamówienia

Cross Selling i Up selling, merchandising, polityka sprzedaży.

Open networkBG

Open network

   - Pozyskuj i zwiększaj sieć potencjalnych klientów

Efektywne rozmowy handlowe. Budowanie wartości dla Klienta: doświadczenie marki. Wyróżnienie się na rynku (budowanie tożsamości marki). SPIN – technika prowadzenia rozmowy i zadawania pytań.

SELL

Stay in touchBG

Stay in touch

   - Bądź w kontakcie z klientem i osobami decyzyjnymi

Newsletter, portale społecznościowe, kontakt mailowy lub telefoniczny, organizacja konferencji, spotkań udział w targach, pozycjonowanie i obecność w Internecie.

Eliminate fearBG

Eliminate fear

   - Eliminuj obawy Klienta

Budowanie zaufania w bezpośrednim kontakcie. Pozytywny wizerunek w sieci. Strona www: merytoryczne artykuły, zdjęcia pracowników, sukcesy firmy.

loyality buildingBG

Loyality building

   - Buduj lojalność klienta

Programy lojalnościowe. Specjalne oferty dla stałych Klientów. Nagradzaj długofalową współpracę.

Lack of risksBG

Lack of risk

   - Ograniczaj ryzyko zakupowe

Proponuj rozwiązania, z uwzględnieniem gwarancji. Pokaż referencje, opinie klientów. Przedstawiaj certyfikaty, dokumenty potwierdzające kompetencje twojej firmy. 

TOOLS

TimingBG

Timing

   - Miej wyczucie czasu

Akcje sezonowe. Znajomość czasu budżetowania klientów B2B. Rozpoznanie momentu podejmowania decyzji.

organisedBG

Organized

   - Zarządzaj sprzedażą

CRM – profesjonalna baza klientów, rozmowy motywująco - rozwojowe, efektywne zarządzanie czasem sprzedawców, efektywne zebrania handlowe, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami

open mindedBG

Open Minded

   - Bądź otwarty na klienta

Podążanie za zmianami na rynku. Benchmarking. Badania marketingowe. Mapa empatii klienta. Oferta indywidualnie dostosowana do Klienta.

Long time distanceBG

Long time distance

   - Myśl w kategoriach długofalowych

Uczciwość i etyczne podejście. Koncentracja na stałych Klientach

serviceBG

Service

   - Pamiętaj o dobrej obsłudze

Krótki czas reakcji, szybka dostawa, standardy obsługi Klienta, dobra współpraca pomiędzy serwisem, sprzedażą i pozostałymi działami (rozwiązywanie sytuacji konfliktowych), profesjonalna komunikacja mailowa, obsługa i polityka reklamacji.

Wszystkie treści materiały oraz elementy graficzne umieszczone w tym
serwisie są własnością naszej firmy.  Są chronione prawem autorskim, które
przysługuje firmie Akademia Rozwoju Kompetencji Maciej Sasin.

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

NEWSLETTER

Zapisz się już dziś do naszego newsletter'a a otrzymasz darmowy fragment książki "Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski" autorstwa Macieja Sasina!

Send this to a friend