Strategia aktywizacji sprzedaży PRO SELL TOOLS

Co to jest PRO SELL TOOLS?

Strategia aktywnej sprzedaży PRO SELL TOOLS™ to narzędzie łączące diagnozę strategii sprzedażowej firmy, oraz wyznaczenie działań rozwojowych pod kątem aktywizacji sprzedaży w firmie, uwzględniającej możliwości, potencjał i specyfikę branży.

Dlaczego warto?

Działania sprzedażowe są fundamentem istnienia firmy, która chce się rozwijać. Wiele firm nie wykorzystuje w pełni potencjału sprzedażowego we współpracy ze swoimi kontrahentami. Powodem tego jest brak odpowiedniej strategii i efektywnego przełożenia jej na działania operacyjne pracowników, które wykonywane systematycznie, przynoszą firmie wzrost przychodów.

Kiedy warto zastosować program?

  • Firma odnotowuje spadek sprzedaży
  • Zmienia się rynek, trzeba zareagować na zmianę
  • Firma chce wprowadzić nowe kanały sprzedaży do Klientów
  • Pracownicy nie wykorzystują potencjału zakupowego obecnych Klientów firmy
  • W firmie nie ma standardu obsługi Klienta nastawionego na aktywną sprzedaż

Etapy procesu:

1. Ankieta diagnostyczna – samoocena polityki sprzedażowej w firmie.
2. Rozmowy z kluczowymi pracownikami – modelowanie czynników sukcesu i kierunku oczekiwanych zmian.
3. Przedstawienie i omówienie raportu.
4. Wyznaczenie nowych kierunków działań (warsztat strategicznego rozwoju – opcjonalnie).
5. Działania rozwojowe – przygotowanie organizacji do zmian: standardy, procedury, szkolenie pracowników, dostosowanie struktury firmy.
6. Ewaluacja działań rozwojowych.

Korzyści:

  • Zwiększenie świadomości i zaangażowania pracowników w realizację celów sprzedażowych
  • Wykorzystanie potencjału sprzedażowego firmy
  • Wsparcie w zarządzaniu zmianą w organizacji

Dodatkowo:

Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatu.

W celu szerszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub

Obszary PRO SELL TOOLS:

Wszystkie treści materiały oraz elementy graficzne umieszczone w tym
serwisie są własnością naszej firmy.  Są chronione prawem autorskim, które
przysługuje firmie Akademia Rozwoju Kompetencji Maciej Sasin.

FAQ

OPINIE KLIENTÓW

"Rekomendujemy firmę Akademia Rozwoju Kompetencji jako profesjonalnego partnera, gwarantującego wysoką jakość szkolenia. Szczególnie doceniamy dostosowanie wartości merytorycznej do profilu działalności naszej firmy. Współpraca z firmą Akademia Rozwoju Kompetencji jest kontynuowana. "
Big Dutchman

"Super atmosfera, wysoki poziom wiedzy osoby szkolącej. Barwne i rzeczowe przykłady oraz ćwiczenia, pokazujące o co chodzi w poszczególnych blokach."
MAN Accounting Center Sp. z o.o.

 

„Rekomendujemy Akademię Rozwoju Kompetencji jako rzetelnego i profesjonalnego partnera biznesowego. Podjęte przez nich działania przyczyniły się do prężnego rozwoju naszej firmy."
Triada-Druk

"Brałem udział w szkoleniu z budowania zaangażowania pracowników, które prowadził Pan Maciej Sasin. Szkolenie przeprowadzone profesjonalnie, na bardzo wysokim poziomie. Jestem w pełni usatysfakcjonowany."
Bartłomiej Wierzbicki

 

Scroll to Top
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

NEWSLETTER

Zapisz się już dziś do naszego newsletter'a a otrzymasz darmowy fragment książki "Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski" autorstwa Macieja Sasina!

Send this to a friend