e-book i druk

Checklisty
dla biznesu

JEDYNA TAKA POZYCJA NA RYNKU: Narzędziownik do świadomego zarządzania firmą w roli przedsiębiorcy, managera, HR i konsultanta

Ten narzędziownik to nie jest typowa książka, którą czyta się od deski do deski. To inspirujący podręcznik do którego warto zaglądać wtedy, kiedy potrzebujemy inspiracji, stoimy przed wyzwaniem, czy też chcemy uporządkować jakiś obszar wiedzy związany z zarządzaniem, sprzedażą, czy efektywnością osobistą.

Wydrukuj, zastosuj, odhacz.

stron
0
checklist
0
linków zewnętrznych
0

Checklisty dla biznesu

to narzędzie które:

Kiedy planujesz istotne działanie, sięgnij po checklistę, aby uporządkować myśli lub nie zapomnieć o jakimś ważnym kontekście.

Zamów Checklisty dla biznesu

Zamów Checklisty dla biznesu

Przejdź do naszego sklepu, aby zamówić e-book lub pakiet druk + e-book, który prześlemy Tobie w formacie A4 w PDF i w wersji drukowanej w twardej oprawie ze spiralą.
Pakiet druk + ebook w cenie 169 lub ebook w cenie 99 zł

Dla kogo powstał ten narzędziownik?

dla przedsiębiorców

potrzebujących łatwego i szybkiego dostępu do wiedzy dla siebie i swoich pracowników

dla konsultantów

poszukujących inspiracji doskonalenia procesów u klientów, jako kanwę do ich poprawiania

dla managerów

którzy potrzebują pigułek wiedzy do lepszego szybkiego działania, przypominających o najważniejszych kwestiach

dla trenerów biznesu

którzy poszukują inspiracji i uporządkowanych narzędzi które mogą przekazywać uczestnikom swoich szkoleń

Zamów już teraz

i uwolnij potencjał zamknięty w checklistach

Nie zwlekaj, kup teraz!

Co otrzymujesz w narzędziowniku:

Zapisz się na newsletter i odbierz bezpłatny fragment e-booka

Sprawdź i przekonaj się, że warto go mieć

Jakie narzędzia znajdziesz w tym e-booku:

checklisty do lepszego zarządzania

checklisty do lepszego zarządzania

np.: budowania zaangażowania pracowników, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, prowadzenia efektywnych spotkań, tworzenia efektywnych zespołów, wzbudzania motywacji, delegowania, udzielania informacji zwrotnej i wielu innych
checklisty dla sprzedaży

checklisty dla sprzedaży

tak w ujęciu strategicznym jak i w ujęciu rozmów handlowych np.: tworzenie modelu sprzedaży, prowadzenia rozmów handlowych, techniki argumentacji i perswazji
checklisty do zwiększania efektywności

checklisty do zwiększania efektywności

np.: stawiania celów, organizacji i efektywnej pracy, kreatywności, prowadzenia wystąpień publicznych

Case study

Jeśli masz do przeprowadzenia spotkanie zespołowe​

Jeśli masz do przeprowadzenia spotkanie zespołowe​

sięgnij po checklistę Pro Meeting Tools. Tam znajdziesz najważniejsze kwestie i podpowiedzi związane z prowadzeniem spotkania. Dzięki niej nie zapomnisz o najważniejszych kwestiach potrzebnych do realizacji efektywnego spotkania.
Jeśli twoja firma znalazła się w sytuacji kryzysowej​

Jeśli twoja firma znalazła się w sytuacji kryzysowej​

przejrzyj checklisty związane z rozwojem firmy w sytuacjach trudnych. Znajdziesz tam wskazówki do radzenia sobie ze sprzedażą, marketingiem, kosztami firmy, zarządzaniem zespołem w sytuacji kryzysowej.
Jeśli chcesz przeprowadzić skuteczną rekrutację

Jeśli chcesz przeprowadzić skuteczną rekrutację

a nie jesteś rekruterem, który prowadzi dziesiątki rozmów kwalifikacyjnych tygodniu, sięgnij po checklisty z zakresu prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych i onboardingu. Znajdziesz tam krok po kroku rozpisany proces prowadzenia takich rozmów i wdrożenia pracownika..
Jeżeli stoi przed Tobą wyzwanie przeprowadzenia wystąpienia publicznego

Jeżeli stoi przed Tobą wyzwanie przeprowadzenia wystąpienia publicznego

sięgnij po checklistę Pro Speech Tools. Przeczytaj artykuł na temat, a następnie uwzględnij w trakcie przygotowań te punkty z checklisty, które uznasz, że w twoim przypadku są niezbędne do wykorzystania. Możesz się skoncentrować tylko na części z nich.
Jeśli chcesz pomóc handlowcom zwiększyć efektywność i jakość wizyt handlowych

Jeśli chcesz pomóc handlowcom zwiększyć efektywność i jakość wizyt handlowych

sięgnij po checklistę 8Z. Na jej podstawie możesz przeprowadzić szkolenie wewnętrzne lub udzielić informacji zwrotnej po wspólnej wizycie w terenie.

A to tylko 5 z 94 narzędzi, które znajdziesz w narzędziowniku "Checklisty dla biznesu"

Skorzystaj z 20 lat doświadczeń autora

Zamów już teraz:

169zł - druk + ebook

Opinie o narzędziowniku

p-farfal-foto

„Checklisty dla biznesu” to więcej niż tylko narzędziownik. Jest to zachęta do spojrzenia w siebie i w biznes, który prowadzi czytelnik. Wsparte jest to olbrzymią wiedzą dostępną w załączonych linkach. Budowanie zaangażowania w zespole, umiejętność motywacji, nowoczesne przywództwo, skuteczna sprzedaż…, to tylko niektóre zagadnienia poruszone w pozycji, która pomoże w zbudowaniu i prowadzeniu zdrowej organizacji.

w-grzybowski-foto

Utrzymywanie porządku nie polega na częstym sprzątaniu, ale na nie bałaganieniu. Rozwój nie polega tylko na uczeniu się nowych rzeczy, ale na oduczaniu się niepotrzebnych czynności. Siła biznesu zależy przede wszystkim od jego rozwoju i prowadzenia w pełnym porządku. Checklista dla biznesu to gwarancja, że każdy jej czytelnik jest realnie w stanie oduczyć się bałaganiarstwa. Bracia Wright wymyślili latanie, ale to tacy ludzie jak Maciej Sasin wymyślili checklisty, dzięki którym piloci i pasażerowie spełniają marzenia w powietrzu, tak przedsiębiorcy i menedżerowie odważniej realizują wspólne wizje.

b-filip-foto

W rzeczywistości, która zbyt wiele wymaga od naszej pamięci i aż nadto zachęca do automatyzacji, checklisty są niezbędnikiem każdego managera. Maciej był tak miły i zebrał je dla nas w jednym miejscu 😉 Nam pozostaje już tylko się do nich stosować.

Wojciech-Slaski-kolo

Książka w efektywny sposób porządkuje i dostarcza narzędzi do zarządzania kluczowymi procesami w organizacji. W łatwy i przystępny sposób pozwala zdiagnozować wyzwania i trudności z danego obszaru zarządzania bądź sprzedaży. Polecam szczególnie przedsiębiorcom, managerom oraz trenerom.

pmuzyczyszyn-kolor

Książek na temat efektywności osobistej i biznesowej na rynku jest wiele. Jednak pierwszy raz mam „w ręku” narzędziownik, który pozwala mi w sposób intuicyjny sięgać po narzędzia wspierające mnie w działaniach, które w ramach pracy podejmuję każdego dnia. To ponad 140 stron „mięsa” biznesowego, konkretów, które pomagają mi być dobrze przygotowanym, a więc również profesjonalnym w oczach klienta. Autor, który go stworzył „czuje” biznes i potrzeby ludzi w nim pracujących. Od momentu, kiedy stałem się jego posiadaczem i sprawdziłem w praktyce jak działa, nazwałem go „moim osobistym asystentem”. I wiem, że to będzie długoterminowa współpraca. Aż do kolejnego wydania.

w-lojewski-foto

Książka powinna znaleźć się nie tyle w biblioteczce, co na biurku każdego przedsiębiorcy. Tak, aby mógł po nią szybko sięgnąć i uniknąć wielu błędów, doświadczenia z których złożyły się na przedstawione w niej listy kontrolne. Bo każdy przedsiębiorca musi być po trochu HR-owcem, sprzedawcą czy osobą umiejącą obsłużyć klienta. No i musi umieć zarządzać ludźmi i firmą tak w dobrych czasach jak i w kryzysie. Obok praktycznych list kontrolnych znajdziecie tu odniesienia do dobrych praktyk i dobrej literatury. To i ważne i przydatne. Bo z jednej strony daje kontekst i powód do zajmowania się opisanymi obszarami. A z drugiej pozwala na pewną refleksję i diagnozę, które pomogą w rozwoju osobistym i biznesowym.

m-tomaszewski-foto

Jeśli jesteś jedną z tych osób, która lubi proste i skuteczne narzędzia usprawniające zarządzanie firmą i własną pracę, to „Checklisty dla biznesu” są dla Ciebie. Nie musisz już czytać dziesiątek książek i popełniać wiele błędów, by odkryć formułę na mądre i skuteczne działanie. Maciej podaje proste i użyteczne narzędzia, które poprowadzą Cię krok po kroku przez wybrane zagadnienia. „Checklisty dla biznesu” szczególnie przydatne będą wtedy, kiedy będziesz musiał szybko przypomnieć sobie kolejność określonych działań, gdy będziesz pod wpływem emocji lub stresu, albo po prostu, będziesz miał/a mało czasu by szukać rozwiązań samodzielnie. Wiele z list zawartych w książce może również służyć jako narzędzie diagnostyczne. Polecam!

Zobacz więcej

Patronat

ark-doradztwo_logo-RGB
nowa-sprzedaz
Fundacja Dobra Porażka

Autor

Maciej Sasin

konsultant rozwoju organizacji, trener, coach, założyciel firmy Akademia Rozwoju Kompetencji

Pomagam firmom budować zaangażowanie pracowników. Specjalizuję się w zagadnieniach związanych z rozwojem organizacji: budowaniem zaangażowania pracowników, efektywnością pracy w organizacji i modelami skutecznej sprzedaży.

Od 15 lat buduję markę Akademia Rozwoju Kompetencji, z którą otrzymaliśmy w 2017 roku tytuł Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości nadawanego przez Poznań Biznes Partner.
Z wykształcenia jestem socjologiem, filozofem, absolwentem studiów podyplomowych psychologia w zarządzaniu na UAM w Poznaniu. Brałem udział w ponad 1000 godzin szkoleń z zakresu psychologii, coachingu, zarządzania, rekrutacji, sprzedaży.

Wszelkie prawa zastrzeżone Maciej Sasin

Newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera

Malcare WordPress Security