O firmie

Akademia Rozwoju Kompetencji

Budujemy zaangażowanie pracowników

test2

Od 2006 roku wspieramy rozwój firm i organizacji, przez strategiczne działania na rzecz zwiększania ich efektywności, jak również, przez kształtowanie umiejętności społecznych: osobistych i zawodowych. W Akademii Rozwoju kompetencji prowadzimy projekty rozwoju organizacji, rekrutacje, szkolenia, warsztaty i coaching, które mają na celu rozwijanie strategii, wiedzy, umiejętności oraz właściwych postaw. Szczególny nacisk kładziemy na wymierne korzyści wynikające ze współpracy z nami i wzbudzanie motywacji do lepszego, pełniejszego wykorzystania posiadanego potencjału: indywidualnego i organizacyjnego.

Nasza firma posiada certyfikat Standardu Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 2.0

W 2017 roku uzyskaliśmy tytuł Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości

Czym charakteryzuje się nasze podejście?

Zmiana

Zmiana

Nasze usługi traktujemy jako wsparcie w zarządzaniu zmianą: myślimy długofalowo o rozwoju organizacji
Zaangażowanie

Zaangażowanie

Koncentrujemy się na metodykach budujacych zaangażowanie pracowników w cele organizacji
Innowacyjność

Innowacyjność

Tworzymy autorskie strategie rozwojowe Pro Tools
Doradztwo

Doradztwo

Aktywnie łączymy szkolenia i doradztwo - nasi konsultanci to doświadczeni praktycy biznesu dopasowani do branży klientów

Rozwój firm i ich pracowników ma istotny wkład w zwiększanie rentowności, dlatego doradzamy rozwiązania kompleksowe i długofalowe, które polegają na wprowadzaniu zmian systemowych w organizacjach. Proponujemy naszym Klientom długofalową współpracę, w trakcie której będziemy realizować projekty rozwojowe, rekrutacyjne, doradcze i szkoleniowe dla Waszych organizacji. Nasza firma istnieje od 2006 roku.

Nasz zespół

Trenerzy

Maciej Sasin

Trener, coach, konsultant rozwoju organizacji, Założyciel firmy Akademia Rozwoju Kompetencji

Katarzyna Kłobukowska

Trener, Tłumacz, Specjalista ds. PR

Adam Romanowski

Trener, Konsultant zarządzania, Manager praktyk

Konsultanci

Maciej Sasin

Trener, coach, konsultant rozwoju organizacji, Założyciel firmy Akademia Rozwoju Kompetencji

Aleksandra Wierzbicka-Sasin

Konsultant ds. szkoleń i projektów rozwojowych

Wartości

Misja firmy

Budujemy zaangażowanie pracowników w cele organizacji

Filozofia działania

U podstaw naszej pracy leży  przekonanie, że kiedy stworzy się pracownikom odpowiednie warunki, budzi się w nich kreatywność, zaangażowanie, otwartość na zmiany. Pracownikom zależy na wzroście organizacji, tak jak jej Zarządom i właścicielom. Jeśli jednak z jakichś powodów jest inaczej, można doprowadzić do zmiany tej sytuacji, dzięki odpowiedniej diagnozie i ewolucji kultury organizacyjnej do zarządzania partycypacyjnego.

Podstawowe WARTOŚCI, którymi się kierujemy w naszej pracy

Zaangażowanie

Zaangażowanie

Jest ono kluczowe dla realizacji projektów rozwojowych, ale nie mniej ważne jest zaangażowanie Klienta, którego staramy się włączać w proces rozwoju w jak największym stopniu
Prostota

Prostota

Staramy się działać w myśl zasady „mniej znaczy więcej" - najlepsze rozwiązania są praktyczne. Unikamy komplikowania rzeczywistości, ale jej nie trywializujemy
Indywidualne podejście

Indywidualne podejście

Nie forsujemy rozwiązań, które sprawdziły się w innych organizacjach czy okolicznościach. Dzielimy się wiedzą wynikającą z naszego doświadczenia. Wypracowujemy unikatowe koncepcje, które będą skuteczne dla klienta i jego strategii biznesowej
Doradztwo

Doradztwo

Aktywnie łączymy szkolenia i doradztwo - nasi konsultanci to doświadczeni praktycy biznesu dopasowani do branży klientów

Metodologia

W tym dziale można dowiedzieć się, z jakich źródeł i inspiracji korzystamy w naszej pracy i sami Państwo ocenicie, na ile są one dla Was interesujące.

Jesteśmy praktykami w biznesie. Mamy doświadczenie w dziedzinach, w których szkolimy. Znamy funkcjonowanie firm od podszewki, ponieważ zdobywaliśmy praktyczne doświadczenie pracując wewnątrz organizacji, jak również pracując dla nich jako zewnętrzni konsultanci. Dlatego wiemy, jak wzmacniać efektywność firm organizacji i ludzi w nich pracujących. 

Pracując z organizacjami staramy się zrozumieć moment rozwoju, w którym się znajdują, a jednocześnie, poznać jej indywidualne potrzeby: tak z perspektywy organizacji jako całości, jak i przez pryzmat indywidualnych potrzeb uczestników działań rozwojowych.

Model pracy z klientem

1
Badanie potrzeb organizacji

Określenie celów i wyzwań przed którymi stoi organizacja

Badanie potrzeb organizacji
2
Przygotowanie projektu rozwojowego

Dobór i konsultacje działań wspierających realizację założonych celów

Przygotowanie projektu rozwojowego
3
Realizacja działań rozwojowych

Realizacja założonych działań: warsztatów, facylitacji, szkoleń, doradztwa

Realizacja działań rozwojowych
4
Ewaluacja działań rozwojowych

Wspólna ocena efektów działań rozwojowych, oraz wskazanie obszarów do rozwoju organizacji

Ewaluacja działań rozwojowych
5
Follow up

Wzmocnienie działań rozwojowych przez follow up, webinar, pracę on the job

Follow up
6
Badanie potrzeb organizacji

Określenie celów i wyzwań przed którymi stoi organizacja

Badanie potrzeb organizacji

Neuro Lingwistyczne Programowanie III Generacji

Analiza transakcyjna


Typy osobowościowe wg C. G. Jung

Współpraca

Zapraszamy do nawiązania współpracy jako trener lub konsultant