Skuteczny telemarketing PRO CALL TOOLS

P

Partnership

Buduj partnerską relację z Klientem

Dzwoniąc do Klienta buduj z nim partnerską relację. Unikaj wywyższania się z jednej strony,a z drugiej uniżoności i obniżania swojej pozycji.

R

Recognition

Dobrze przygotuj się do rozmowy

Zanim zaczniesz dzwonić poznaj swoją grupę docelową i potrzeby swojego Klienta. Poznaj słownictwo, ważne dla niego kwestie, potencjalne wątpliwości.

O

Opening words

Zadbaj
o mocne otwarcie

Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz. Przygotuj swoje pierwsze słowa w taki sposób, aby wzbudzić w Kliencie zaufanie, ciekawość i chęć do dalszej rozmowy.

C

Consider client’s perspective

Zwracaj uwagę
na aktualną
sytuację Klienta

Przez całą rozmowę miej wzgląd na swojego Klienta. Wyczuwaj jego temperament, nastrój, sytuację w której się znajduje – w ten sposób lepiej się z nim porozumiesz.

A

Assertiveness

Komunikuj się
asertywnie

Bądź asertywny, to znaczy ani uległy, ani agresywny. Masz prawo wykonać telefon do Klienta i zaoferowania mu swoich usług.

L

Listening & leading

Aktywnie słuchaj
i prowadź dialog

Najpierw badaj potrzeby, słuchaj, oceniaj sytuację a następnie przechodź do propozycji, które masz do zaoferowania na bazie zdobytych informacji.

L

Lively communication

Pracuj głosem,
aby zainteresować rozmówcę

Zadbaj o żywą, naturalną komunikację, która jednak nie osaczy Klienta.

T

Timing

Wybierz najlepszy czas na rozmowę

Uwzględniaj w swojej strategii moment, w którym można i warto dzwonić od chwil, w których warto się powstrzymać od telefonowania.

O

Open to the needs

Otwórz się
na potrzeby
Klienta

Otwartość na potrzeby Klientów powinna być osią twojego działania. W ten sposób ułatwisz sobie pracę, a Klientom dasz poczucie bezpieczeństwa w kontakcie.

O

Open doors

Zapewnij możliwość kontaktu
w przyszłości

Postaraj się otworzyć Klienta na przyszłą współpracę, nawet jeśli aktualnie nie ma potrzeby zakupowej.

L

Leave good impression

Zapewnij
możliwość kontaktu
w przyszłości

Zostaw po sobie dobre wrażenie. Zakończ rozmowę pozytywnie w taki sposób, abyś Ty lub ktoś inny z firmy nie miał obaw w ponownym kontakcie.

S

Start planning next contact

Zadbaj o miłe zakończenie rozmowy

Sporządź wartościową notatkę, dzięki której łatwo będzie nawiązać kontakt w przyszłości z tym Klientem.

Wszystkie treści materiały oraz elementy graficzne umieszczone w tym serwisie są własnością naszej firmy. Są chronione prawem autorskim, które przysługuje firmie Akademia Rozwoju Kompetencji Maciej Sasin.

NOWOŚĆ

e-book

Checklisty dla biznesu

Narzędziownik do świadomego zarządzania firmą w roli przedsiębiorcy, managera, HR i konsultanta