Poznaj naszą koncepcję prowadzenie spotkań zespołowych. Pomożemy wypracować system efektywnych spotkań firmowych, które staną się źródłem budowania przewagi konkurencyjnej, a nie nudnym obowiązkiem.
P
Preparing
Przygotuj się
Pierwotne przygotowanie przeciwdziała późniejszej porażce. Przygotuj siebie i uczestników do spotkania. Określ jego ramy, czas trwania, agendę i potrzebne materiały.
R
Roles & rules
Ustal role i zasady
Sam nie musisz wszystkiego robić. Zaangażuj innych. Zaplanuj role uczestników oraz zasady, które będą obowiązywać wszystkich na spotkaniu.
O
Opening agenda
Ustal przebieg
spotkania
Przedstaw krótko agendę spotkania, czas jego trwania, jego cele, przydziel wcześniej ustalone role uczestnikom i ustal zasady obowiązujące na spotkaniu.
M
Motivation
Zmotywuj uczestników
Określ korzyści dla uczestników wynikające z udziału w spotkaniu. Mów dlaczego jest ono ważne i jaki będzie miało wpływ na przyszłość.
E
End in mind
Posiadaj wizję końca
Oprócz celów spotkania, warto określić i przedstawić uczestnikom wizję jego efektów.
E
Engaging
Angażuj uczestników spotkania
Stosowanie metod angażujących uczestników do aktywnego udziału w spotkaniu, aby mogli w nieskrępowany sposób wyraża swoje myśli i zgłaszać opinie.
T
Timing
Pilnuj czasu
Zadbaj o to, aby w trakcie spotkania pilnować jego agendy, unikając przekraczania jego czasu i wchodzenia w nadmierne szczegóły.
I
Intervals
Ustal przerwy
Planowanie przerw w dłuższych spotkaniach, aby uniknąć syndromu przemęczenia i spadku energii w grupie.
N
No to killing idea
Ograniczaj niekonstruktywną krytykę
Ograniczenie krytykanctwa na spotkaniu, które ogranicza kreatywność uczestników i powoduje spadek energii i zaangażowanie uczestników.
G
Group thinking methods
Pracuj zespołowo
Stosuj metody grupowego myślenia i podejmowania decyzji, dzięki któremu zwiększysz zaangażowanie uczestników i wykorzystasz jej potencjał.
T
Tea & coffee
Zadbaj o komfort uczestników
Na dłuższych spotkaniach zadbaj o napoje i zdrowe przekąski, które dodadzą energii.
O
Openness to conflict
Otwartość
na konflikt
Otwartość na różne punkty widzenia uczestników spotkania, które powinny się zderzać w sprzyjającej atmosferze.
O
Overview
Krótkie podsumowania
Robienie podsumowań po całym spotkaniu i po jego częściach, aby utrzymać uwagę i koncentrację na kluczowych sprawach.
L
List to do
Rób listy
do zrobienia
Tworzenie na bieżąco list rzeczy do zrobienia: kto? co? na kiedy? Które będą jednocześnie podsumowaniem działań, które trzeba podjąć po spotkaniu.
S
Synergy
Dbaj o synergię
Wykorzystanie efektu synergii: miejsca, tematu i uczestników, dzięki której spotkanie będzie bardziej konstruktywne a efekty bardziej płodne.