Co to jest PRO TIME TOOLS?
Pro Time Tools™ to zbiór dobrych praktyk zwiększania efektywności osobistej w świecie w którym jesteśmy zalewani informacjami, żyjemy pod presją stresu, a zmiany są częstsze niż w jakiejkolwiek innej epoce.
Dlaczego warto?
Celem każdej organizacji jest zachęcanie pracowników do wykorzystania z pełni swojego potencjału, tworząc środowisko, w którym pracownicy mogą optymalnie wykorzystywać swój czas pracy.
Efektywni pracownicy:
- Są świadomi swoich możliwości i wykorzystują je do realizacji celów firmy
- Pracują mądrzej, efektywniej wykorzystując czas w pracy
- Lepiej współpracują z innymi: rozumiejąc siebie, lepiej rozumieją innych
- Unikają syndromu wypalenia zawodowego i pracoholizmu
- Stają się elastyczni i otwarci na zmiany, a często sami wychodzą z propozycjami usprawnień
- Są bardziej zadowoleni z pracy, wypowiadają się dobrze o firmie, przyczyniają się do przyciągania wartościowych pracowników do firmy
Kiedy warto zastosować program?
- Kiedy chcemy wspierać work – life balance w organizacji
- Kiedy pracownicy zgłaszają że są przemęczeni i potrzebują pomocy
- Kiedy chcemy zwiększyć efektywność realizacji celów biznesowych w organizacji
Korzyści dla organizacji:
- Zwiększenie wykorzystania potencjału pracowników w organizacji
- Wzrost motywacji i zaangażowania pracowników
- Budowanie zdrowych organizacji opartych na dążeniu do jednego wspólnego celu, jakim jest sukces organizacji jako całości
Link do szkolenia: Szkolenie: PRO TIME TOOLS zarządzanie czasem i sobą w czasie w XXI wieku Czytaj więcej: Zarządzanie czasem, a właściwie zarządzanie sobą w czasie dzięki ESP
Obszary działań Pro Client Tools:
P
Pro Active
Przeciwdziałaj kryzysom oraz bądź gotowy
na przyszłość
Minimalizowanie ryzyka, maksymalizowanie sukcesu. Scenariusze i alternatywy. Planowanie i buforowanie. Back up’y.
R
Reflection
Zwiększaj samoświadomość
i poznawaj siebie
Świadomość swoich słabych i mocnych stron. Rozumienie swojego sposobu postrzegania czasu. Rozpoznanie głównych motywatorów i stylów pracy. Świadomość swojej aktywności dobowej i reakcji na stres.
O
Organised
in system
Stwórz indywidualny system zarządzania
czasem i energią
Stworzenie indywidualnego systemu pracy i zarządzania zadaniami w oparciu o swoją specyfikę pracy i potrzeby, przypominający system zarządzania relacjami z Klientami (CRM), który sam przypomina o działaniach, które należy podjąć.
T
Time oriented
Koncentruj się
na wyznaczaniu celów oraz drogi do ich realizacji
Formułowanie celów metodami SMART, DSC, ustalanie priorytetów, koncentracja na działaniu i określaniu terminów wyznaczających horyzont zdarzeń.
I
IT friendly
Korzystaj z aplikacji, narzędzi online wspierających pracę
Stosowanie elektronicznego kalendarza dostępnego online oraz na urządzeniach mobilnych. Stosowanie rozwiązań w chmurze, także w pracy zespołowej.
M
Mindfullness
Koncentruj się
na tu i teraz
Zdolność koncentracji tu i teraz, bycie świadomym tego co się dzieje z ciałem, emocjami, zarządzanie energią, podejmowanie decyzji: muszę, mogę, chcę, powinienem.
E
Elastic
Dopasuj się
do zmian i bądź
elastyczny
Elastyczne podejście do priorytetów, zmian, kierunków działań, częste sprawdzanie rezultatów swojej pracy i aktualizacja kierunków (ewaluacja), przeglądanie, działań i strategii.
T
Train your habits
Świadome kształtuj
i zmieniaj nawyki
Nieustanne rozpoznawanie, zmiana i doskonalenie nawyków. Eliminowanie tych negatywnych, a kształtowanie pozytywnych. Uczenie się i nabywanie kompetencji przydatnych do radzenia sobie ze zmienną rzeczywistością.
O
Openminded
Wzbudzaj
kreatywność
i innowacyjność
w działaniu
Wykorzystywanie kreatywnych metod pracy indywidualnej i zespołowej. Zwiększanie dostępu do swoich zasobów intelektualnych i emocjonalnych.
O
Optimized
Wspieraj
work-life-balance, koncentrując się na zwiększaniu obszaru swojego wpływu
Koncentracja na najważniejszych aspektach swojego życia, optymalne wykorzystanie swoich zasobów i talentów. Podążanie za swoją misją życiową, kreowanie wizji. Zarządzanie swoim czasem zgodnie z kluczowymi prawami: ograniczania pożeraczy czasu, 20/80, Parkinsona, Coveya, cyklu aktywności dobowej, itp.
L
Lists & Check Lists
„Wyrzucanie” wszystkiego z głowy i automatyzowanie częstych czynności
Tworzenie, aktualizacja list zadań i działań. Myślenie w kategoriach projektów. Tworzenie check-list do czynności powtarzalnych. Upraszczanie, nie komplikowanie spraw: mnie znaczy więcej.
S
Stressless
Ograniczanie negatywnego wpływu stresu
Higiena umysłu i ciała, dobre relacje z otoczeniem, zdrowa dieta, ostrzenie piły, medytacja, koncentracja, uważność.
W celu zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:
lub