P
Prepare diagnosis
Przygotowanie
diagnozy stanu
organizacji
Przeprowadzamy diagnozę organizacji w rozmowie z pracownikami ze wszystkich obszarów organizacji od zarządu, przez szczeble managerów wyższego i niższego poziomu, a także z pracownikami liniowymi.
R
Recommendations
Rekomendacje
do rozwoju
organizacji
Wskazujemy rekomendacje do rozwoju, które przyczynią się do wzrostu efektywności działań firmy. Raport przedstawiamy jest zarządowi i po jego akceptacji przechodzimy do działania.
O
Opening contract
Kontrakt
z członkami
organizacji
Budujemy kontrakt pomiędzy konsultantem, a zarządem, managerami, a nawet pracownikami. Aby osiągnąć sukces potrzebna jest transparentna komunikacja i zasady współpracy.
O
On strategy working
Wzmocnienie pracowników
w ich rolach
Wzmacniając organizację potrzebny będzie szereg działań i przesunięć, np. rekrutacja nowych pracowników; awans, szkolenie lub coaching.
R
Reinforcement employees
Zbierz na
swoim pokładzie
właściwych ludzi
Siłą zespołu są tworzący go ludzie, którzy dzięki swoim indywidualnym umiejętnościom wnoszą wkład do zespołu, pozwalając na osiągnięcie efektu synergii.
G
Growing engagement
Podtrzymywanie zaangażowania
Wzmacnianie zaangażowania i oczekiwanych postaw od pracowników organizacji, wsparcie ich w zarządzaniu zmianą jest konieczne do tego, aby utrzymywać kierunek zmian w firmie.
T
Take the power back
Upełnomocnienie pracowników
Dążenie do upełnomocnienia pracowników w ich rolach na wszystkich szczeblach organizacji jest konieczne do osiągnięcia sukcesu całej organizacji.
O
Objectives
Wyznaczanie celów
i wskaźników
Kiedy pracownicy są już dobrze osadzeni w swoich rolach możliwe jest wyznaczenie celów i wskaźników do realizacji zgodnie ze strategią firmy.
O
Opening new opportunities
Wspólna praca przekłada się na kreatywność
Na bazie doświadczeń z organizacją, otwieramy nowe możliwości wzrostu organizacji i aktywnie je wspieramy: sprzedaż, rozwój produktów, itp.
L
Leaving organisation
Pozostawienie silnej
organizacji
Po zrealizowaniu wytyczonych celów następuje podsumowanie działań i przekazanie wskazówek do utrzymania organizacji na właściwym kursie.
S
Service
Wsparcie
w utrzymaniu kierunku
Rekomendujemy cykliczny serwis mający na celu utrzymanie kierunku zmian organizacji i dalsze jej inspirowanie. Przeprowadzamy regularny przegląd organizacji, np. co rok.