Analiza transakcyjna

Analiza Transakcyjna jest koncepcją psychologiczną stworzoną przez Erica Berne’a w latach 60 XX wieku, a wywodzi się z nurtu psychoanalitycznego, psychodynamicznego oraz interakcyjnego. Zajmuje się ona tak kształtowaniem osobowości człowieka, jak i jego relacji z ludźmi. U podstaw założeń AT leży przekonanie, że każdy człowiek może być wygrywającym, tzn. przeżyć swoje życie w poczuciu spełnienia i satysfakcji.

Analiza Transakcyjna ma szerokie zastosowanie w biznesie, a w szczególności w:
  • usprawnianiu procesów komunikacji pomiędzy pracownikami w firmie na wszystkich poziomach organizacyjnych,
  • efektywnym zarządzaniu ludźmi i budowaniu właściwych relacji pomiędzy pracownikami i szefami,
  • rozumieniu kultury organizacyjnej przedsiębiorstw,
  • radzeniu sobie ze zmianami organizacyjnymi,
  • coachingu,
  • rozwiązywaniu konfliktów,
  • zarządzaniu zmianą,

W celu szerszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub poprzez formularz zgłoszeniowy.

Sprawdź nasze referencje

Zapytaj o szkolenia

Dowiedz się więcej w artykule:

Analiza Transakcyjna w zarządzaniu
Coaching – sztuka zadawania pytań
Coaching rozwojowy
KAIZEN
Stawianie celów

Newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera