Branża finansowa

Wyzwania w branży finansowej

  • Kryzysy finansowe, afery i nieucziwe praktyki ograniczyły zaufanie do branży
  • Silna konkurencja i podobieństwo produktów wymagają zwiększenia nacisku na jakość obsługi Klienta
  • Doradcy Klienta mają do dyspozycji wiele produktów, których nie zawsze potrafią umiejętnie przedstawić Klientowi
  • Konkurencja o pracowników na rynku przyczyniaja się do zwiększenia ich rotacji
  • Nowe wyzwania przyczyniają się do konieczności wsperania rozwoju umiejętności przywódczych
  • Klienci są zmęczni rutynowym podejściem do rozmów telefonicznych – oczekują lepszego zrozumienia potrzeb

Nasze rozwiązania dla branży finansowej:

  • Doskonalenie umiejętności sprzedaży i obsługi Klienta
  • Rozwój technik aktywnej sprzedaży dla dordców Klienta
  • Prowadzenie rozmów telefonicznych z aktualnymi i nowymi Klientami
  • Rozwój umiejętności zarządzania w kontekście budowania zaangażowania: motywowania i rozwoju pracowników

DODATKOWO

W celu zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub

Sprawdź nasze referencje

Newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera