Wyzwania w branży finansowej
- Kryzysy finansowe, afery i nieucziwe praktyki ograniczyły zaufanie do branży
- Silna konkurencja i podobieństwo produktów wymagają zwiększenia nacisku na jakość obsługi Klienta
- Doradcy Klienta mają do dyspozycji wiele produktów, których nie zawsze potrafią umiejętnie przedstawić Klientowi
- Konkurencja o pracowników na rynku przyczyniaja się do zwiększenia ich rotacji
- Nowe wyzwania przyczyniają się do konieczności wsperania rozwoju umiejętności przywódczych
- Klienci są zmęczni rutynowym podejściem do rozmów telefonicznych – oczekują lepszego zrozumienia potrzeb
Nasze rozwiązania dla branży finansowej:
- Doskonalenie umiejętności sprzedaży i obsługi Klienta
- Rozwój technik aktywnej sprzedaży dla dordców Klienta
- Prowadzenie rozmów telefonicznych z aktualnymi i nowymi Klientami
- Rozwój umiejętności zarządzania w kontekście budowania zaangażowania: motywowania i rozwoju pracowników
DODATKOWO
W celu zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:
lub