Innowacyjność i kreatywność w firmie cz. 4.
Czy polskie firmy można nazwać innowacyjnymi? Zapewne wiele z nich tak, chociaż powszechna opinia głosi, że rodzimemu biznesowi brakuje naturalnej kreatywności i odkrywczości.
W dzisiejszym odcinku podcastu opowiem o tym, jak wprowadzać innowacyjność w kulturę organizacji, a także, na jakich poziomach i w jakich formach może się ona przejawiać. Zapraszam do odcinka wszystkich, którzy chcą budować kulturę innowacyjności i czerpać z niej pełnymi garściami.
Cykl: Innowacyjność i kreatywność w firmie
W ramach tego cyklu powstały poniższe odcinki podcastu #NaZdrowieOrganizacji:
- Innowacyjność w biznesie z metodą SCAMPER ft. Wojciech Grzybowski cz.1
- Innowacyjność w biznesie z metodą SCAMPER ft. Wojciech Grzybowski cz.2
- Innowacyjność w agencji eventowej w dobie pandemii ft. Mateusz Macyszyn
- Budowanie kultury innowacyjności w firmie (obecnie słuchasz 🔊)
- Strategia błękitnego oceanu w innowacyjności firmy
- Techniki pobudzania kreatywności w firmie