Podcast: O budowaniu relacji i standardach w obsłudze klienta ft. Monika Skrodzka – NZO 95.

W tym odcinku podcastu będę rozmawiał z Moniką Skrodzką, trenerką specjalizującą się w budowaniu relacji w biznesie, na temat najważniejszych aspektów budowania relacji i standardów w obsłudze klienta. Porozmawiamy o najważniejszych aspektach, a także perspektywie biznesowej tego zagadnienia.

Obsługa klienta jest ważnym aspektem budowania zdrowej firmy, utrzymania klienta i spełnienia obietnicy, którą dajemy zanim zaczniemy współpracę. Warto postawić kropkę nad i nie pozwolić klientom odejść do konkurencji, szczególnie wtedy, kiedy wiemy ile nas kosztuje pozyskanie nowych klientów.

Gość odcinka: Monika Skrodzka

Jest ekspertem w budowaniu relacji. Ma blisko 15 letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta, realizowane zarówno w dużych organizacjach, jak i małych, rodzinnych firmach. Pomaga firmom wznosić ich jakość obsługi klienta na wyższy poziom.




Newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera