W 20. odcinku podcastu zajmę się tematem zarządzania wiedzą i przepływem informacji w organizacjach. Opowiem o dobrych praktykach, które wypracowałem w tym obszarze oraz wnioskach, które udało mi się wyciągnąć na podstawie obserwowania i analizowania wielu organizacji.
Zarządzanie wiedzą jest jednym z najtrudniejszych procesów biznesowych, z jakimi mierzą się przedsiębiorcy i managerowie. Aby przebiegał on skutecznie, organizacja musi dysponować odpowiednimi narzędziami oraz technikami, które zadbają o jej kapitał intelektualny.
Zobacz recenzje programów do zarządzania wiedzą w firmie:
- Recenzja i opis HCM Deck – aplikacja do zarządzania wiedzą i HR w firmie
- Recenzja i opis Emplo, systemu do zarządzania wiedzą w firmie
- Recenzja i opis tomHRM aplikacji do zarządzania wiedzą w organizacji
- Recenzja i opis Firmao, oprogramowania do zarządzania firmą
- Recenzja i opis Bitrix24 – narzędzia online do zarządzania firmą
- Recenzja i opis funkcjonalności Google Workspace
- Recenzja i opis funkcji Microsoft 365