Cel biznesowy:
Celem klienta było zmotywowanie handlowców i zwiększenie ich pewności siebie w wykonywanej pracy, oraz wypracowanie rozwiązań najczęściej pojawiających się trudności.
Przebieg projektu:
Projekt rozpoczął się od spotkania, na którym wypracowaliśmy cele rozwojowe, wspólnie z managerem zespołu. Następnym krokiem było przeprowadzanie badania potrzeb rozwojowych w formie obserwacji uczestniczącej. Okazało się, że pracownicy mają wysoki poziom kompetencji handlowych i są bardzo sprawnie zorganizowani. Zespół niepokoiły jednak wątpliwości co do niektórych metod sprzedaży, które stosowano.
Efektem było przygotowanie coachingu zespołowego, w trakcie którego pracownicy pod kierunkiem trenera sami wypracowali rozwiązania dla nurtujących ich problemów, a jednocześnie dochodziło do intensywnego dzielenia się wiedzą i aktywnego uczenia się przez doświadczanie. W trakcie tego spotkania udzielono również informacji zwrotnych zaobserwowanych w trakcie badania potrzeb rozwojowych. Po spotkaniu odbyło się jeszcze follow up, w trakcie którego dokonano ewaluacji i korekty wypracowanych metod.
Osiągnięte rezultaty:
Zespół zwiększył pewność siebie i powróciła wiara w swoje umiejętności. Młodsi stażem pracownicy otrzymali wskazówki, jak postępować w trudnych sytuacjach handlowych, a bardziej doświadczeni upewnili się, że dobrze wykonują swoją pracę, dodatkowo wypracowując nowe atrakcyjne rozwiązania.
W celu szerszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:
lub