USŁUGI SZKOLENIOWO-DORADCZE DLA BRANŻY AGROTECHNICZNEJ
WYZWANIA W BRANŻY AGROTECHNICZNEJ
- Liczne szkolenia, konferencje branżowe, internet, przyczyniły się do tego, że coraz częściej mamy do czynienia ze świadomym Klientem, który wie czego chce i wie w jaki sposób osiągać założone cele
- Już od dłuższego czasu daje się zaobserwować wzrastającą konkurencję pomiędzy kluczowymi graczami na rynku. Obserwuje się także konsolidację, jak i pojawianie się nowych graczy.
- Właściciele gospodarstw oczekują profesjonalnego doradztwa i efektów wynikających z zastosowanych rozwiązań. Walkę o Klienta można wygrać nie tylko przez dobre relacje, ale przede wszystkim przez fachowe doradztwo
- Pojawiają się nowoczesne rozwiązania technologiczne, trendy żywieniowe i ekologiczne, które wyznaczają sposoby i kierunki prowadzenia biznesu w rolnictwie. Wymagają one motywowania do zmiany tradycyjnych form prowadzenia działalności w gospodarstwie ze strony firm dostarczających rozwiązania dla gospodarstw
- Zmienne warunki rynkowe, regulacje polityczne, obok tradycyjnej zależności od pogody.
- Zmiana pokoleniowa w rolnictwie: dzieci przejmują gospodarstwa i zmieniają podejście do prowadzenia biznesu
- Coraz trudniej docierać do osób decyzyjnych, zmienia się sposób podejmowania decyzji.
- W samych firmach dostarczających rozwiązania agrotechniczne pojawia się rotacja pracowników i duża konkurencja o utalentowanych pracowników.
- Zwiększenie efektywności zarządzania działem sprzedaży i terenem sprzedaży: wdrożenie systemu CRM.
- Obsługa po-sprzedażowa nabiera coraz większego znaczenia, dzięki niej można utrzymać udział w rynku.
Polecane artykuły dla branży agrotechnicznej:
Case study: Sprzedaż do rolnika XXI wieku
Case study: Rozwój działu handlowego
Case study: Budowanie zaangażowania pracowników
NASZE ROZWIĄZANIA
- Zarządzanie sprzedażą dla managerów i KAM
- Wsparcie we wdrożeniu sytemu zarządzania relacjami z Klientami (CRM)
- Techniki aktywnej sprzedaży i docierania do osób decyzyjnych
- Zwiększenie efektywności wizyty handlowej w gospodarstwie
- Zwiększenie szans sprzedażowych przez rozwój umiejętności konsultacyjno-doradczych przedstawicieli techniczno – handlowych
- Argumentacja i przekonywanie w trakcie wprowadzania produktów na rynek
- Techniki prezentacji i prowadzenie szkoleń dla rolnictwa, zarządców, itp.
- Profesjonalna obsługa serwisowa (po-sprzedażowa)
DODATKOWO
Ciekawy? Pomożemy rozwinąć Twój biznes:
Zapoznaj się z naszą koncepcją doradztwa biznesowego:
Zrób przegląd firmy:
lub