Branża Agrotechniczna

USŁUGI SZKOLENIOWO-DORADCZE DLA BRANŻY AGROTECHNICZNEJ

WYZWANIA W BRANŻY AGROTECHNICZNEJ

  • Liczne szkolenia, konferencje branżowe, internet, przyczyniły się do tego, że coraz częściej mamy do czynienia ze świadomym Klientem, który wie czego chce i wie w jaki sposób osiągać założone cele
  • Już od dłuższego czasu daje się zaobserwować wzrastającą konkurencję pomiędzy kluczowymi graczami na rynku. Obserwuje się także konsolidację, jak i pojawianie się nowych graczy.
  • Właściciele gospodarstw oczekują profesjonalnego doradztwa i efektów wynikających z zastosowanych rozwiązań. Walkę o Klienta można wygrać nie tylko przez dobre relacje, ale przede wszystkim przez fachowe doradztwo
  • Pojawiają się nowoczesne rozwiązania technologiczne, trendy żywieniowe i ekologiczne, które wyznaczają sposoby i kierunki prowadzenia biznesu w rolnictwie. Wymagają one motywowania do zmiany tradycyjnych form prowadzenia działalności w gospodarstwie ze strony firm dostarczających rozwiązania dla gospodarstw
  • Zmienne warunki rynkowe, regulacje polityczne, obok tradycyjnej zależności od pogody.
  • Zmiana pokoleniowa w rolnictwie: dzieci przejmują gospodarstwa i zmieniają podejście do prowadzenia biznesu
  • Coraz trudniej docierać do osób decyzyjnych, zmienia się sposób podejmowania decyzji.
  • W samych firmach dostarczających rozwiązania agrotechniczne pojawia się rotacja pracowników i duża konkurencja o utalentowanych pracowników.
  • Zwiększenie efektywności zarządzania działem sprzedaży i terenem sprzedaży: wdrożenie systemu CRM.
  • Obsługa po-sprzedażowa nabiera coraz większego znaczenia, dzięki niej można utrzymać udział w rynku.

Polecane artykuły dla branży agrotechnicznej:
Case study: Sprzedaż do rolnika XXI wieku
Case study: Rozwój działu handlowego
Case study: Budowanie zaangażowania pracowników

NASZE ROZWIĄZANIA

  • Zarządzanie sprzedażą dla managerów i KAM
  • Wsparcie we wdrożeniu sytemu zarządzania relacjami z Klientami (CRM)
  • Techniki aktywnej sprzedaży i docierania do osób decyzyjnych
  • Zwiększenie efektywności wizyty handlowej w gospodarstwie
  • Zwiększenie szans sprzedażowych przez rozwój umiejętności konsultacyjno-doradczych przedstawicieli techniczno – handlowych
  • Argumentacja i przekonywanie w trakcie wprowadzania produktów na rynek
  • Techniki prezentacji i prowadzenie szkoleń dla rolnictwa, zarządców, itp.
  • Profesjonalna obsługa serwisowa (po-sprzedażowa)

DODATKOWO

Ciekawy? Pomożemy rozwinąć Twój biznes:

Zapoznaj się z naszą koncepcją doradztwa biznesowego:

Zrób przegląd firmy:

lub

Sprawdź nasze referencje

Newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera

Malcare WordPress Security