Coachingowy styl zarządzania jest bardzo dobrą metodą zwiększania potencjału i zaangażowania pracowników w realizację celów firmy. Pomaga we wprowadzaniu zmian, wzbudzaniu kreatywności, podejmowaniu decyzji, zwiększaniu autonomii i odpowiedzialności. Współczesny manager może korzystać z dorobku coaching’u ucząc się wykorzystywania narzędzi coaching’owych w swojej pracy. Szkolenie które przygotowaliśmy pomaga w budowaniu partnerskich relacji w organizacji, które przyczyniają się do zwiększania efektywności funkcjonowania organizacji.
Zakres szkolenia z coachingowego stylu zarządzania
- Istota coaching’u i jego rodzaje – jak działa coaching?
- Kompetencje managera jako coach’a.
- Zastosowanie coaching’u w pracy managera.
- Budowanie relacji w coaching’u.
- Prowadzenie dialogu przez coach’a:
- aktywne słuchanie
- zadawanie pytań
- informacja zwrotna
- Narzędzia w coaching’u:
- Stawianie celów w coaching’ów
- Modelowanie zachowania
- Wydobywanie kreatywności
- Rozwiązywanie o analiza źródeł problemów i trudności
- Uczenie się z pozytywnych i negatywnych doświadczeń
- Podejmowanie decyzji
- Pokonywanie konfliktów wewnętrznych
- Poszukiwanie i wyznaczanie ścieżek rozwoju
Cele szkolenia z coachingowego stylu zarządzania:
- Zwiększenie umiejętności managerów w wykorzystaniu potencjału pracowników
- Rozwój kultury organizacyjnej w kierunku zwiększania partycypacji i zaangażowania pracowników
- Dostarczenie managerom narzędzi wspierających ich w roli
Korzyści dla pracowników i organizacji:
- zwiększenie wykorzystania potencjału pracowników w miejscu pracy
- budowanie partnerskich relacji pomiędzy pracownikami a managerami
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Do managerów średniego i wyższego szczebla chcących zwiększyć skuteczność metod zarządzania
Ciekawy? Pomożemy zwiększyć wdrożyć coachingowy styl zarządzania w Twojej firmie:
Zapoznaj się z naszą koncepcją doradztwa biznesowego:
Zrób przegląd firmy:
lub