Wyzwania w branży HORECA
- trudności z utrzymaniem wysokiej jakości obsługi gości, spowodowane brakiem wyznaczonych wysokich standardów
- duża rotacja pracowników, która negatywnie wpływa na budowanie biznesu
- zwiększająca się konkurencja, przy jednocześnie zwięszającej się świadomości gości
- trudność w powielaniu jakości obsługi i sposobu funkcjonowania w sieci punktów sprzedaży
- zbyt szeroki zakres obowiązków kadry menadżerskiej
- brak odpowiednich szkoleń, związanych z prowadzeniem biznesu i rozwijaniem umiejętności liderskich
- brak długofalowej strategii biznesowej
- sprawna komunikacja i rozwiązywanie sytuacji konfliktowych w miejscu pracy
- brak rzeczywistego spojrzenia na hotel/restauracje/kawiarnię z punktu widzenia klienta
- brak autentyczności i zaangażowania w relację z klientem i umiejętność radzenia sobie w sytuacji zgłaszania sugestii lub „zażalenia”
Polecane artykuły dla branży HORECA:
Wdrażanie standardów obsługi klienta w branży gastronomicznej
Wyzwania rozwojowe w branży gastronomicznej w Polsce
Nasze rozwiązania dla branży HORECA
- pomoc w określeniu długofalowych celów biznesowych,
- coaching menadżerski i zespołów,
- wsparcie w wdrożeniu procedur związanych z szkoleniem personelu,
- szkolenia z zakresu prowadzenia biznesu i rozwijania umiejętności liderskich wśród kadry menadżerskiej,
- wsparcie w wdrożeniu i doskonaleniu procedur związanych z wysoką jakością obsługi klienta,
- wsparcie w wdrożeniu procedur związanych z szkoleniem personelu,
- zwiekszanie aktywności sprzedażowej,
- usprawnienie komunikacji wewnetrznej (współpraca miedzy salą, a kuchnią),
- badanie jakości obsługi gości – tajemniczy klient,
- pomoc w organizacji kuchni i uławienie przestrzegania procedur HACCP, GMP, GHP,
- doskonalenie umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami z klientem,
W celu zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:
lub