Wyzwania w branży medycznej
- Zmienia się spcyfika kontaktu przedstawicieli firm medycznych z lekarzami – zmieniają się kanały dotarcia do lekarzy
- Z jednej strony Polacy chętnie leczą się samodzielnie, a z drugiej strony rynek aptek jest najbardziej nasyconym w Europie
- Dynamicznie rozwija się prywatna służba zdrowia, a wraz z nią zwiększają się oczekiwania pacjentów
- Dostęp do wiedzy w Internecie przyczynia się do zwiększania oczekiwań pacjentów i zwiększania wagi jakości obsługi Klienta
- W kontakcie z pacjentem coraz większe znaczenie ma budowanie relacji: w trakcie przyjęcia do szpitala, na wizycie lekarskiej, w trakcie obecności w szpitalu
- Postęp technologiczny i innowacje w medycynie mogą przyczyniać się do obaw przed zmianą
- Zmienne warunki rynkowe, regulacje prawne
- Następuje profesjonalizacja funkcjonowania oddziałów szpitalnych
- Coraz trudniej docierać do osób decyzyjnych, zmienia się sposób podejmowania decyzji
- Pojawia się potrzeba efektywniejszego zarządzania jednostkami szpitalnymi i pobudzania zaangażowania pracowników służby zdrowia
Polecane artykuły dla branży medycznej:
Leczenie słowem – komunikacja z pacjentem cz. 1 oraz cz. 2
Coaching w placówkach ochrony zdrowia
Nasze rozwiązania dla branży medycznej:
- Sprzedaż konsultacyjno – doradcza urządzeń medycznych
- Budowanie relacji z pacjentem w praktyce lekarskiej
- Obsługa Klienta w placówce medycznej
- Radzenie sobie z trudnym Klientem w służbie zdrowia
DODATKOWO
Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatu.
W celu szerszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:
lub