Branża medyczna

Wyzwania w branży medycznej

  • Zmienia się spcyfika kontaktu przedstawicieli firm medycznych z lekarzami – zmieniają się kanały dotarcia do lekarzy
  • Z jednej strony Polacy chętnie leczą się samodzielnie, a z drugiej strony rynek aptek jest najbardziej nasyconym w Europie
  • Dynamicznie rozwija się prywatna służba zdrowia, a wraz z nią zwiększają się oczekiwania pacjentów
  • Dostęp do wiedzy w Internecie przyczynia się do zwiększania oczekiwań pacjentów i zwiększania wagi jakości obsługi Klienta
  • W kontakcie z pacjentem coraz większe znaczenie ma budowanie relacji: w trakcie przyjęcia do szpitala, na wizycie lekarskiej, w trakcie obecności w szpitalu
  • Postęp technologiczny i innowacje w medycynie mogą przyczyniać się do obaw przed zmianą
  • Zmienne warunki rynkowe, regulacje prawne
  • Następuje profesjonalizacja funkcjonowania oddziałów szpitalnych
  • Coraz trudniej docierać do osób decyzyjnych, zmienia się sposób podejmowania decyzji
  • Pojawia się potrzeba efektywniejszego zarządzania jednostkami szpitalnymi i pobudzania zaangażowania pracowników służby zdrowia

Polecane artykuły dla branży medycznej:

Leczenie słowem – komunikacja z pacjentem cz. 1 oraz cz. 2

Coaching w placówkach ochrony zdrowia

Nasze rozwiązania dla branży medycznej:

  • Sprzedaż konsultacyjno – doradcza urządzeń medycznych
  • Budowanie relacji z pacjentem w praktyce lekarskiej
  • Obsługa Klienta w placówce medycznej
  • Radzenie sobie z trudnym Klientem w służbie zdrowia

DODATKOWO

Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatu.

W celu szerszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub

Sprawdź nasze referencje

Newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera

Malcare WordPress Security