Wyzwania w branży technicznej:
- Firmy coraz bardziej zwracają uwagę na koszty rozwiązań i zwrot z inwestycji
- Doradcy Klienta, chociaż posiadają szeroką wiedzę technniczną mają trudność z zainteresowaniem Klienta
- Pojawia się opór przed koniecznością pozyskiwania nowych Klientów z rynku
- W zakupach pośredniczą działy zakupów i trudniej dotrzeć do osób decyzyjnych
- Grupa decyzyjna w organizacji staje się coraz większa i mniej dostępna
- Coraz więcej klientów oczekuje profesjonalnego wsparcia i doradztwa w zamian za typowe prezentacje sprzedażowe
- Procesy decyzyjne ulegają wydłużeniu i częściej niż kiedyś kończą się brakiem decyzji lub zawieszeniem projektu
- Klienci przez dostęp do Internetu wiedzą coraz więcej o usługach i są bardziej świadomi swoich potrzeb
- Zwiększenie aktywnej sprzedaży usług dodatkowych w działach serwisu, części
- Coraz więcej prezentacji odbywa się na konferencjach i spotkaniach szkoleniowych
Nasze rozwiązania
- Doskonalenie umiejętności sprzedaży i negocjacji B2B
- Rozwój umiejętności aktywnego pozyskiwania Klientów w sprzedaży B2B
- Rozwój umiejętności aktywnej sprzedaży usług dodatkowych
- Wsparcie we wdrażaniu systemów CRM
- Coaching i mentoring sprzedażowy
- Wsparcie we wdrażaniu i doskonaleniu najlepszych praktyk sprzedażowych (modelowanie procesów sprzedaży)
- Doskonalenie technik prezentacji i sprzedażowych wystąpień publicznych
- Usprawnianie komunikacji wewnętrznej pomiędzy sprzedażą, serwisem i innymi działami
- Doskonalenie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami z Klientem
Ciekawy? Pomożemy rozwinąć Twój biznes:
Zapoznaj się z naszą koncepcją doradztwa biznesowego:
Zrób przegląd firmy:
lub