Branża techniczna

Wyzwania w branży technicznej:

  • Firmy coraz bardziej zwracają uwagę na koszty rozwiązań i zwrot z inwestycji
  • Doradcy Klienta, chociaż posiadają szeroką wiedzę technniczną mają trudność z zainteresowaniem Klienta
  • Pojawia się opór przed koniecznością pozyskiwania nowych Klientów z rynku
  • W zakupach pośredniczą działy zakupów i trudniej dotrzeć do osób decyzyjnych
  • Grupa decyzyjna w organizacji staje się coraz większa i mniej dostępna
  • Coraz więcej klientów oczekuje profesjonalnego wsparcia i doradztwa w zamian za typowe prezentacje sprzedażowe
  • Procesy decyzyjne ulegają wydłużeniu i częściej niż kiedyś kończą się brakiem decyzji lub zawieszeniem projektu
  • Klienci przez dostęp do Internetu wiedzą coraz więcej o usługach i są bardziej świadomi swoich potrzeb
  • Zwiększenie aktywnej sprzedaży usług dodatkowych w działach serwisu, części
  • Coraz więcej prezentacji odbywa się na konferencjach i spotkaniach szkoleniowych

Nasze rozwiązania

  • Doskonalenie umiejętności sprzedaży i negocjacji B2B
  • Rozwój umiejętności aktywnego pozyskiwania Klientów w sprzedaży B2B
  • Rozwój umiejętności aktywnej sprzedaży usług dodatkowych
  • Wsparcie we wdrażaniu systemów CRM
  • Coaching i mentoring sprzedażowy
  • Wsparcie we wdrażaniu i doskonaleniu najlepszych praktyk sprzedażowych (modelowanie procesów sprzedaży)
  • Doskonalenie technik prezentacji i sprzedażowych wystąpień publicznych
  • Usprawnianie komunikacji wewnętrznej pomiędzy sprzedażą, serwisem i innymi działami
  • Doskonalenie technik radzenia sobie z trudnymi sytuacjami z Klientem

Ciekawy? Pomożemy rozwinąć Twój biznes:

Zapoznaj się z naszą koncepcją doradztwa biznesowego:

Zrób przegląd firmy:

Zrób z nami przegląd Twojej firmy

lub

Sprawdź nasze referencje

Newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera