Szkolenie: Komunikacja interpersonalna w biznesie

Trudno w to uwierzyć, ale zdolność skutecznego porozumiewania się z innymi decyduje o tym, czy odnosi się sukces zawodowy i osobisty. Mniej znacząca jest tu wiedza, czy IQ. Wiele badań, m. in. nad inteligencją emocjonalną, wykazało, że ludzie są skuteczniejsi, kiedy potrafią zjednać sobie innych, poprzez wykorzystywanie kompetencji społecznych, takich jak: umiejętność aktywnego słuchania, empatycznego stawiania się w sytuacji drugiej osoby, dopasowania się do rozmówcy.

Właśnie na rozwoju kompetencji społecznych opiera się nowoczesny biznes. Docenia się umiejętność nawiązywania kontaktów, pozytywne nastawienie do klientów i zaspokajanie ich potrzeb, czy w końcu budowanie długofalowych relacji z nimi. W miejscu pracy ceni się umiejętność rozwiązywania konfliktów i współpracy z innymi pracownikami. Szkolenie, które proponujemy ma na celu rozwijanie zdolności komunikacyjnych pracowników Waszych firm.

Przykładowe zakresy szkolenia:

  1. Przebieg komunikacji między ludźmi: szanse i ograniczenia
  2. Jak budować dobrą relację z drugim człowiekiem?
  3. Dopasowanie się do drugiej osoby, jako element skuteczniejszego porozumiewania się
  4. Blokady komunikacyjne powodujące nieporozumienia i ograniczenia w kontaktach międzyludzkich
  5. Rozpoznawanie zachowań niewerbalnych i kryjących się za nimi postaw, uczuć i emocji
  6. Wyrażanie emocji i reakcja na emocje innych – radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach interpersonalnych

Korzyści ze szkolenia:

  • polepszenie jakości relacji interpersonalnych w miejscu pracy
  • poprawa komunikacji w firmie
  • uwrażliwienie pracowników na konieczność precyzyjnego wypowiadania się i stawiania się w sytuacji innych osób

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • do menedżerów średniego i wyższego szczebla
  • do wszystkich pracowników firmy, dla których ważnym elementem ich pracy jest komunikacja z współpracownikami oraz klientami
Czytaj więcej: 
Komunikacja w organizacji w praktyce 
Komunikacja jako proces kontraktowania

W celu zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub

NOWOŚĆ
efektywne spotkanie offline i online

e-book

PRO MEETING TOOLS

Organizacja i prowadzenie spotkań offline i online​