Szkolenie Obsługa klienta

Obsługa klienta jest kluczową funkcją w każdej firmie nastawionej na świadczenie usług w oparciu o bezpośredni kontakt z klientami. Oferując nawet najlepsze produkty, należy sobie uświadomić konieczność dawania satysfakcji klientom przy każdej możliwości. Nie należy zapominać, że przyszłość każdej z firm działających na rynku, zależy właśnie od klientów. Liderzy wielu branż już zdali sobie z tego sprawę. Doszli do wniosku, że dzięki zapewnieniu bardzo dobrej jakości obsługi klienta, można zdobyć przewagę konkurencyjna nad innymi organizacjami, świadczącymi podobne usługi na rynku. Szkolenie, które oferujemy ma na celu podniesienie efektywności obsługi klienta w Waszej firmie.

Warianty szkolenia dopasowane do różnych grup uczestników:

  • obsługa Klienta w call center
  • obsługa Klienta w salonie sprzedaży bezpośredniej
  • obsługa Klienta w pracy asystentki-sekretarki
  • obsługa Klienta w kanale B2B
  • obsługa Gościa hotelowego i restauracyjnego

Przykładowe zakresy szkolenia:

1. Filozofia budowania pozytywnej, długofalowej relacji z klientem.
2. Chwile prawdy w obsłudze klienta.
3. Techniki zwiększające zadowolenie klientów z świadczonych usług.
4. Pro – aktywność w obsłudze klienta.
5. Asertywność w pracy z klientami.
6. Trudny klient w obsłudze klienta.
7. Obsługa telefoniczna.

Korzyści ze szkolenia:

  • zwiększenie zadowolenia klienta
  • budowanie długotrwałej relacji z klientami
  • zwiększenie zysków firmy, dzięki stałemu poszerzeniu grona zadowolonych klientów
  • zwiększenie motywacji do pracy nad własnym warsztatem

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się obsługą klienta zewnętrznego oraz wewnętrznego, a także do tych którzy zarządzają zespołami obsługi klienta.
  • Oferta ta skierowana jest także do wszystkich tych, którzy zajmują się sprzedażą usług bądź towarów i chcą poprawić swoje umiejętności interpersonalne w relacji z klientem.
Czytaj także: 

Obsługa klienta w serwisie samochodowym i komputerowym 
Trudny klient – strategie obsługi 
Największe błędy popełniane w obsłudze Klienta

W celu zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

NEWSLETTER

Zapisz się już dziś do naszego newsletter'a a otrzymasz darmowy fragment książki "Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski" autorstwa Macieja Sasina!

Send this to a friend