Szkolenie: Rozwiązywanie konfliktów

W pracy każdego menedżera umiejętność rozwiązywania konfliktów jest bardzo ważną kompetencją. Nie warto czekać, aż konflikt zacznie eskalować w nieokreślonym kierunku. Trzeba umieć stawić mu opór. Posługując się wyobraźnią i wiedzą, można wykorzystać go na korzyść organizacji. Dzięki odpowiednim działaniom można usprawnić komunikację, czy procesy ważne z punktu widzenia firmy. Zarządzanie konfliktem jest ważne dla aktywnego radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. Należy pamiętać o tym, że szczęście sprzyja przygotowanym.

Przykładowe zakresy szkolenia z rozwiązywania konfliktów:

1. Natura, przyczyny, funkcje i przebieg sytuacji konfliktowych.
2. Zapobieganie sytuacjom konfliktowym.
3. Style reakcji na konflikt: typowe sposoby zachowania się w obliczu konfliktu.
4. Kreatywne metody rozwiązywania konfliktów.
5. Konflikt jako reakcja na zmianę.

Korzyści ze szkolenia:

  • analiza własnego stylu zachowania w obliczu konfliktu
  • przygotowanie się na ewentualne konflikty
  • umiejętność zastosowania konkretnych stylów rozwiązywania konfliktów
  • wykorzystanie konfliktu jako narzędzia pozytywnych zmian w organizacji

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Szkolenie skierowane jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla, którzy muszą na co dzień stawać w obliczu konfliktów w zespole, organizacji.

Dodatkowo:

Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatu.

Zapoznaj się z naszą koncepcją doradztwa biznesowego:

Projekty rozwojowe w organizacji

Zrób przegląd firmy:

Przegląd firmy

 

Ciekawy? Pomożemy rozwiązać konflikty w Twojej firmie:

lub

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

NEWSLETTER

Zapisz się już dziś do naszego newsletter'a a otrzymasz darmowy fragment książki "Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski" autorstwa Macieja Sasina!

Send this to a friend