Savoir vivre w biznesie

Savoir vivre to sztuka życia. Umiejętność dostosowania się do sytuacji, a przede wszystkim sztuka komunikowania się z ludźmi w taki sposób, aby nikogo nie urazić. Znajomość etykiety, zasad savoir vivre jest niezbędna by podkreślić jakość wysokich kompetencji osobistych. Dzięki temu można zyskiwać szacunek i uznanie wśród partnerów biznesowych i współpracowników. Postawę buduje doświadczenie, o indywidualności decyduje osobowość, to jednak nie wszystko by odnieść sukces w biznesie.

Przykładowe zakresy szkolenia

1. Podstawowe zasady savoir vivre.
2. Komunikacja w biznesie: pierwsze wrażenie, powitanie, wizytówki, prowadzenie rozmów w różnych kontekstach.
3. Zasady precedencji w biznesie – hierarchia i pierwszeństwo w różnych sytuacjach.
4. Etykieta a wizerunek zewnętrzny, czyli zasady ubioru.
5. Zasady etykiety na spotkaniach biznesowych: kolacje, konferencje, seminaria.
6. Spożywanie posiłków.
7. Prowadzenie spotkań biznesowych: negocjacje, wizytacje gości.

Korzyści z udziału:

  • więcej pewności siebie w komunikacji z partnerami biznesowymi
  • wiedza o tym, jak wywierać pozytywne wrażenie na klientach
  • mniej faux pas w sytuacjach biznesowych, ale i w życiu codziennym

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • do menedżerów średniego i wyższego szczebla
  • dla handlowców, key account managerów
  • do asystentek Zarządu

Dodatkowo:

Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatu.

W celu szerszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

NEWSLETTER

Zapisz się już dziś do naszego newsletter'a a otrzymasz darmowy fragment książki "Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski" autorstwa Macieja Sasina!

Send this to a friend