Trudno sobie wyobrazić sytuację, abyśmy mogli się nie komunikować. Natomiast łatwo sobie wyobrazić sytuację, w której w wyniku zakłóceń może dojść do nieporozumienia, a nawet katastrofy. Komunikację w organizacji można porównać do funkcjonowania krwiobiegu. Jeśli następuje zator w jednym miejscu, istnieje spore ryzyko, że wpłynie to na funkcjonowanie całego organizmu. Tak właśnie jest z przepływem informacji pomiędzy klientem, pracownikami oraz między działami w firmie, w przyszłości skończy się to pogorszeniem wzajemnych relacji i osłabienie sprawności organizacyjnej.
Przykładowe zakresy szkolenia z komunikacji w organizacji:
- Rola komunikacji w firmie.
- Jak unikać barier i błędów w komunikacji wewnątrz firmy?
- Dostosowywanie komunikacji do różnych typów osobowości w zespole.
- Asertywność w organizacji.
- Techniki grupowego i kreatywnego podejmowania decyzji
- Efektywne zebrania.
- Konflikt w zespole: jak radzić sobie z nim w sposób konstruktywny?
Korzyści ze szkolenia z komunikacji w firmie:
- zwiększenie satysfakcji z wykonywanej pracy
- usprawnienie procesów komunikacji w firmie
- pogłębienie świadomości własnych sposobów komunikacji
- poprawa relacji interpersonalnych
Do kogo skierowane jest szkolenie?
- do menedżerów średniego i wyższego szczebla
- do kierowników zarządzających zespołami ludzi
- do pracowników i działów, których efektywność zależy do dobrej komunikacji
Dodatkowo:
Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatu.
Zapoznaj się z naszą koncepcją doradztwa biznesowego:
Zrób przegląd firmy:
Ciekawy? Pomożemy usprawnić komunikację w Twojej firmie.
lub