Szkolenie: Skuteczna komunikacja w organizacji

Trudno sobie wyobrazić sytuację, abyśmy mogli się nie komunikować. Natomiast łatwo sobie wyobrazić sytuację, w której w wyniku zakłóceń może dojść do nieporozumienia, a nawet katastrofy. Komunikację w organizacji można porównać do funkcjonowania krwiobiegu. Jeśli następuje zator w jednym miejscu, istnieje spore ryzyko, że wpłynie to na funkcjonowanie całego organizmu. Tak właśnie jest z przepływem informacji pomiędzy klientem, pracownikami oraz między działami w firmie, w przyszłości skończy się to pogorszeniem wzajemnych relacji i osłabienie sprawności organizacyjnej.

Przykładowe zakresy szkolenia z komunikacji w organizacji:

  1. Rola komunikacji w firmie.
  2. Jak unikać barier i błędów w komunikacji wewnątrz firmy?
  3. Dostosowywanie komunikacji do różnych typów osobowości w zespole.
  4. Asertywność w organizacji.
  5. Techniki grupowego i kreatywnego podejmowania decyzji
  6. Efektywne zebrania.
  7. Konflikt w zespole: jak radzić sobie z nim w sposób konstruktywny?

Korzyści ze szkolenia z komunikacji w firmie:

  • zwiększenie satysfakcji z wykonywanej pracy
  • usprawnienie procesów komunikacji w firmie
  • pogłębienie świadomości własnych sposobów komunikacji
  • poprawa relacji interpersonalnych

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • do menedżerów średniego i wyższego szczebla
  • do kierowników zarządzających zespołami ludzi
  • do pracowników i działów, których efektywność zależy do dobrej komunikacji

Dodatkowo:

Materiały szkoleniowe dla uczestników warsztatu.

Zapoznaj się z naszą koncepcją doradztwa biznesowego:

Zrób przegląd firmy:

Zrób z nami przegląd Twojej firmy

Ciekawy? Pomożemy usprawnić komunikację w Twojej firmie.

lub

Newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera