Szkolenie Sprzedaż konsultacyjna w segmencie B2B

Sprzedaż konsultacyjna w segmencie B2B polega na docieraniu do kryteriów, którymi kieruje się Klient i wspieraniu go swoim rozwiązaniem w pokonywaniu pojawiających się trudności oraz w zwiększaniu jego zysków. Dzieje się to poprzez propozycję przemyślane i adekwatne rozwiązania dopasowane do biznesu Klienta. Szkolenie, które proponujemy ma na celu ugruntowanie posiadanej wiedzy o sprzedaży, jak również kształtowanie postawy mającej na celu budowanie wartościowych relacji z partnerami biznesowymi.

Czytaj fragment książki Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski

Szkolenia ze sprzedaży konsultacyjnej B2B kierowane do firm i organizacji, które:

  • sprzedają zaawansowane rozwiązania dla biznesu, wymagające nakładów finansowych,
  • łączą oferowanie rozwiązań z profesjonalnym doradztwem, konsultingiem i wdrożeniem (CRM, ERP, specjalistyczne urządzenie techniczne),
  • muszą docierać do różnych osób decyzyjnych w organizacjach,

Zakresy szkolenia:

1. Jak zbudować most porozumienia pomiędzy sprzedawcą a Klientem?

  • Model PRO SELL TOOLS – jak aktywnie sprzedawać w perspektywie długoterminowej
  • Model ORDER – proces dochodzenia do rozwiązania dla Klienta
  • Jak podejmują decyzję klienci biznesowi i co jest ważne na poszczególnych etapach

2. Docieranie do osób decyzyjnych w firmie.

  • Kwalifikowanie Klientów – jak poznać, że warto inwestować w kontakt?
  • Cold call – jak rozmawiać z osobami decyzyjnymi przez telefon?
    rozpoznawanie i analizowanie grupy decyzyjnej w firmie

3. Jak przygotować się do spotkania biznesowego?

  • Najpierw staraj się zrozumieć – mapa empatii Klienta
  • Jakimi kategoriami myślą Klienci biznesowi?
  • Analiza konieczności biznesowej

4. Prowadzenie spotkania biznesowego. Jak skutecznie docierać do potrzeb biznesowych Klienta?

  • Kreowanie potrzeb – kiedy Klient nie jest świadomy możliwości
  • Badanie potrzeb modelem SPIN

5. Jak dostosowywać argumentację sprzedażową do różnych osób zaangażowanych w proces decyzyjny?

  • Strategie prezentacji oferty dla Klienta,
  • Prezentacja rozwiązań z uwzględnieniem wartości dodanej dla Klienta,
  • Historie sprzedażowe motywujące Klienta do podjęcia decyzji,

6. Odpowiadanie na obiekcje i wątpliwości Klientów.
7. Strategie negocjacji cenowych i finalizacji sprzedaży.

Korzyści ze szkolenia:

  • zwiększenie świadomości i skuteczności w roli handlowca
  • uczestnicy otrzymują kompleksową wiedzę, esencję wiedzy o sprzedaży B2B
  • inspiracja do skutecznego działania

Dla kogo jest to szkolenie?

  • dla handlowców
  • dla menedżerów sprzedaży
  • dla właścicieli firm
Czytaj także:

Sprzedawaj jak challanger – przełom w sprzedaży
Kompetencje sprzedawcy – czyli więcej niż techniki sprzedaży
Strategia aktywnej sprzedaży – koncentracja na potrzebach klienta

Ciekawy? Pomożemy wdrożyć standardy sprzedaży konsultacyjnej w Twojej firmie:

Zapoznaj się z naszą koncepcją doradztwa biznesowego:

Projekty rozwojowe w organizacji

Zrób przegląd firmy:

Przegląd firmy

W celu zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

NEWSLETTER

Zapisz się już dziś do naszego newsletter'a a otrzymasz darmowy fragment książki "Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski" autorstwa Macieja Sasina!

Send this to a friend