Szkolenie: Zarządzanie kryzysowe dla managerów

Komunikacja i zarządzanie pracownikami w trakcie kryzysu w firmie jest kluczowa do zbudowania pozytywnego nastawienia w trudnej sytuacji. Istnieje potrzeba ograniczenia naturalnego poczucia braku bezpieczeństwa wśród pracowników. Managerowie muszą stanąć na wysokości zadania i zadbać o jak najlepszą komunikację i motywację do działania, pomimo i na przekór sytuacji kryzysowej.

  1. Rola i kompetencje managera w trakcie sytuacji kryzysowej
  2. Proaktywność, czyli przeciwdziałanie trudnym sytuacjom w zarządzaniu zespołem w sytuacji kryzysowej.
  3. Komunikacja w sytuacji kryzysowej.
  4. Zarządzanie emocjami w sytuacji kryzysowej.
  5. Metody angażowania pracowników w zmianie.
  6. Motywowanie pracowników w sytuacji kryzysowej.
  7. Zwolnienia pracowników.
  8. Etapy zarządzania zmianą wg Kottera.

Cele szkolenia z zarządzania w kryzysie

Kształtowanie postawy managerskiej nastawionej na zachowanie równowagi pomiędzy celami a relacjami w trudnej, kryzysowej sytuacji.

Uczestnicy zdobędą wiedzę:

  • Jak zarządzać sytuacją kryzysową
  • Jak komunikować się w czasie kryzysu
  • Jak przeciwdziałać sytuacjom kryztsowym

Rozwijane umiejętności:

  • Komunikowanie się w kryzysie
  • Motywowanie i zaangażowanie pracowników w czasie kryzysu

Obejrzyj fragment naszej „kryzysowej” konferencji online: