Zakres szkolenia z technik sprzedaży obejmuje zbiór postaw, umiejętności i zachowań obserwowanych u handlowców, odnoszących największe sukcesy. Techniki aktywnej sprzedaży zwiększają szansę na sukces w pracy handlowca.
Techniki aktywnej sprzedaży to kompleksowe szkolenie dedykowane osobom, które zajmują się aktywnym pozyskiwaniem Klientów. Jest to kompleksowe szkolenie obejmujące najważniejsze zagadnienia niezbędne profesjonalistom zajmujących się sprzedażą.
Warianty szkolenia skierowane do różnych odbiorców:
- sprzedaż konsultacyjno – doradcza w segmencie B2B
- sprzedaż w branży motoryzacyjnej
- sprzedaż w branży agrotechnicznej
- sprzedaż w branży finansowej (leasing, kredyt, inwestycje)
- sprzedaż dla przedstawicieli medycznych
- sprzedaż w FMCG
- sprzedaż dla Klienta indywidualnego w salonie sprzedaży
- sprzedaż urządzeń i narzędzi technicznych (rolnictwo, dla produkcji, dla klienta B2B i B2C)
- sprzedaż przez prezentacje
- sprzedaż w sklepach internetowych
Przykładowe zakresy szkolenia z technik aktywnej sprzedaży:
- Metody pozyskiwania nowych Klientów.
- Zwiększanie wartości zamówienia: cross selling, up selling, AIDA, POWER i inne
- Telemarketing w sprzedaży.
- Networking – wykorzystanie sieci kontaktów w biznesie.
- Pozyskiwanie rekomendacji od Klientów
- Budowanie lojalności, czyli jak utrzymać klienta?
- Aktywizowanie sprzedaży do aktualnych Klientów
- Strategia rozwoju sprzedaży przez content marketing
- Aktywna sprzedaż i prezentacja na targach
Korzyści ze szkolenia z technik aktywnej sprzedaży:
- zwiększenie świadomości i skuteczności w roli handlowca
- uczestnicy otrzymują kompleksową wiedzę, esencję wiedzy o aktywnej sprzedaży
- inspiracja do skutecznego działania
Dla kogo jest to szkolenie?
- dla handlowców
- dla menedżerów sprzedaży
- dla właścicieli firm
Czytaj także Sprzedawaj jak challanger - przełom w sprzedaży Kompetencje sprzedawcy – czyli więcej niż techniki sprzedaży Fundamentalne techniki aktywnej sprzedaży w firmie Strategia aktywizacji sprzedaży PRO SELL TOOLS
Ciekawy? Pomożemy wdrożyć standardy aktywnej sprzedaży w Twojej firmie:
Zapoznaj się z naszą koncepcją doradztwa biznesowego:
Zrób przegląd firmy:
lub