Techniki sprzedaży to sztuka budowania relacji z potencjalnym klientem w taki sposób, aby była ona korzystna dla obu stron, pomiędzy którymi ma dojść do transakcji. Istnieje wiele możliwości skutecznego komunikowania się z klientami, aby pozyskać ich do długotrwałej i satysfakcjonującej współpracy. Cała sztuka polega na tym, że trzeba wiedzieć jak postępować z Klientem szanując jego prawa, potrzeby, umiejętnie wykorzystując wiedzę, którą pozyskuje się w trakcie procesu komunikacji z klientem. Z technikami zwiększającymi efektywność pracy, będzie się można zapoznać i przećwiczyć je na szkoleniu, które Państwu oferujemy.
Warianty szkolenia z technik sprzedaży skierowane do różnych odbiorców:
- sprzedaż konsultacyjno – doradcza w segmencie B2B
- sprzedaż w branży motoryzacyjnej
- sprzedaż w branży agrotechnicznej
- sprzedaż w branży finansowej (leasing, kredyt, inwestycje)
- sprzedaż dla przedstawicieli medycznych
- sprzedaż w FMCG
- sprzedaż dla Klienta indywidualnego w salonie sprzedaży
- sprzedaż urządzeń i narzędzi technicznych (rolnictwo, dla produkcji, dla klienta B2B i B2C)
- sprzedaż przez prezentacje
- sprzedaż w sklepach internetowych
Przykładowe zakresy szkolenia z technik sprzedaży:
- Rola i kompetencje sprzedawcy – jak zbudować most porozumienia między Klientem a sprzedawcą?
- Przygotowanie się do spotkania handlowego
- Punkty zwrotne w rozmowie handlowej:
- budowanie relacji
- badanie potrzeb Klienta
- prezentacja oferty pod kątem rozpoznanych potrzeb
- odpieranie zastrzeżeń
- zamykanie sprzedaży
- Elementy negocjacji.
- Sytuacje trudne w pracy sprzedawcy: asertywność w pracy sprzedawcy.
Korzyści ze szkolenia:
- wzbudzenie motywacji sprzedawcy do rozwijania swojej profesjonalnej wiedzy i umiejętności społecznych
- wzrost skuteczności podejmowanych działań
- zwiększenie satysfakcji z wykonywanej pracy
- poprawa wyników
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Szkolenie skierowane jest do pracowników działów sprzedaży, handlowców, przedstawicieli handlowych, którzy chcą doskonalić swój warsztat pracy oraz osiągać większe zyski przy mniejszym nakładzie pracy.
Czytaj także: Kompetencje sprzedawcy – czyli więcej niż techniki sprzedaży Fundamentalne techniki aktywnej sprzedaży w firmie Strategia aktywnej sprzedaży koncentracja na potrzebach klienta Sprzedaż powinna być EKO-logiczna czyli, jak zbudować relację ze współczesnym klientem?
W celu zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:
lub