Szkolenie Telemarketing w sprzedaży i obsłudze klienta

Telemarketing w sprzedaży i obsłudze klienta jest jedną z trudniejszych form nawiązywania kontaktów z klientem. Zdajemy sobie sprawę z tego, że jest to zajęcie frustrujące, wymagające wytrwałości i niemałych umiejętności interpersonalnych. Trzeba pamiętać o tym, że każdy wykonany telefon jest krokiem na drodze do budowania pozytywnego obrazu firmy w oczach klienta.

Praca telemarketerów może przyczynić się do rozkwitu organizacji lub do jej upadku. Szkolenie, które proponujemy pracownikom firm zajmujących się telemarketingiem, ma na celu usprawnienie komunikacji z klientem, poprawę jakości obsługi klienta, a przede wszystkim, zwiększenie efektywności rozmów telefonicznych.

Przykładowe zakresy szkolenia z telemarketingu:

  1. Rola i kompetencje telemarketera: etyczny, profesjonalny i asertywny telemarketing.
  2. Jak sprawić, aby osiągnąć cel swojego telefonu?
  3. Sposoby budowania profesjonalnego skryptu telefonicznej rozmowy handlowej.
  4. Etapy sprzedaży w rozmowie telefonicznej.
  5. Radzenie sobie z osobami chroniącymi dostęp do osób decyzyjnych.
  6. Typy klientów i sposoby dostrajania się do nich.

W naszej firmie opracowaliśmy model Pro Call Tools, który ułatwia projektowanie działań rozwojowych w obszarze telemarketingu.

Korzyści ze szkolenia z telemarketingu:

  • poprawa wizerunku firmy
  • zwiększenie sprzedaży i skuteczności telemarketerów
  • wzrost samoświadomości i konieczności rozwijania swoich profesjonalnych umiejętności
  • dostrzeżenie nowych perspektyw handlowych
  • odzyskanie świeżości w kontaktach z klientami

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • do osób zajmujących się telefoniczną obsługą klienta
  • do pracowników z działów telemarketingu
  • do handlowców zajmujących się telefonicznym pozyskiwaniem klientów
Czytaj także:

Zawód telemarketer
Jak skutecznie pozyskać klienta przez telefon?

W celu lepszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub