Telemarketing w sprzedaży i obsłudze klienta jest jedną z trudniejszych form nawiązywania kontaktów z klientem. Zdajemy sobie sprawę z tego, że jest to zajęcie frustrujące, wymagające wytrwałości i niemałych umiejętności interpersonalnych. Trzeba pamiętać o tym, że każdy wykonany telefon jest krokiem na drodze do budowania pozytywnego obrazu firmy w oczach klienta.
Praca telemarketerów może przyczynić się do rozkwitu organizacji lub do jej upadku. Szkolenie, które proponujemy pracownikom firm zajmujących się telemarketingiem, ma na celu usprawnienie komunikacji z klientem, poprawę jakości obsługi klienta, a przede wszystkim, zwiększenie efektywności rozmów telefonicznych.
Przykładowe zakresy szkolenia z telemarketingu:
- Rola i kompetencje telemarketera: etyczny, profesjonalny i asertywny telemarketing.
- Jak sprawić, aby osiągnąć cel swojego telefonu?
- Sposoby budowania profesjonalnego skryptu telefonicznej rozmowy handlowej.
- Etapy sprzedaży w rozmowie telefonicznej.
- Radzenie sobie z osobami chroniącymi dostęp do osób decyzyjnych.
- Typy klientów i sposoby dostrajania się do nich.
W naszej firmie opracowaliśmy model Pro Call Tools, który ułatwia projektowanie działań rozwojowych w obszarze telemarketingu.
Korzyści ze szkolenia z telemarketingu:
- poprawa wizerunku firmy
- zwiększenie sprzedaży i skuteczności telemarketerów
- wzrost samoświadomości i konieczności rozwijania swoich profesjonalnych umiejętności
- dostrzeżenie nowych perspektyw handlowych
- odzyskanie świeżości w kontaktach z klientami
Do kogo skierowane jest szkolenie?
- do osób zajmujących się telefoniczną obsługą klienta
- do pracowników z działów telemarketingu
- do handlowców zajmujących się telefonicznym pozyskiwaniem klientów
Czytaj także:
Zawód telemarketer
Jak skutecznie pozyskać klienta przez telefon?
W celu lepszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:
lub