Szkolenie Trudny klient – strategie obsługi

Radzenie sobie z trudnym klientem jest jedną z podstawowych chwil prawdy w obsłudze klienta. W sytuacjach konfliktowych jakość obsługi klienta ukazuje się w pełni. Postępując zgodnie z podstawowymi zasadami budowania dobrej relacji z klientem, można poradzić sobie w skomplikowanej i angażującej emocjonalnie sytuacji. Szkolenie przygotowuje uczestników do radzenia sobie z trudnymi klientami i pomaga aktywnie przeciwdziałać występowaniu tego typu sytuacji.

Przykładowe zakresy szkolenia z obsługi trudnego klienta:

  1. Psychologiczne aspekty relacji z trudnym Klientem.
  2. Jak sobie zrobić trudnego klienta? Po pierwsze komunikacja.
  3. Pro-aktywność w obsłudze trudnego Klienta, czyli lepiej zapobiegać, niż leczyć.
  4. Profesjonalne techniki radzenia sobie z trudnymi Klientami
  5. Reklamacje, obiekcje, zastrzeżenia.
  6. Asertywne techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami

Cele szkolenia:

  • nauczenie uczestników jak rozpoznawać mechanizmy funkcjonowania w trudnych sytuacjach
  • wzmocnienie asertywnej postawy w relacji z Klientami
  • zapoznanie i przećwiczenie efektywnych technik radzenia sobie z trudnymi Klientami

Korzyści ze szkolenia:

  • wiedza o profesjonalnych standardach zachowania się w trudnych sytuacjach
  • przećwiczenie nowych przydatnych umiejętności w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami
  • ukształtowanie efektywnej postawy w trudnych sytuacjach

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • Szkolenie skierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się obsługą klienta i chcą poprawić swoją efektywność w kontakcie z trudnym klientem.
  • Szkolenie polecamy szczególnie tym osobom, które bardzo emocjonalnie podchodzą do sytuacji konfliktowych, tracąc przy ty pewność siebie lub reagując agresją na atak klienta.
Czytaj także
Techniki radzenia sobie z trudnym Klientem
Jak zachować się w sytuacji konfliktowej z Klientem? 

W celu zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:

lub