Zarządzanie zespołem i rola menedżera jest bardzo złożoną funkcją, wymagającą wielu kompetencji, na różnych płaszczyznach. Szkolenie, które proponujemy daje odpowiedź na pytanie: jak być lepszym menedżerem? W dzisiejszym świecie biznesu stawia się na pracę grupową, współdziałanie, dzielenie się wiedzą i dobrą atmosferę w pracy. Taką skuteczność dają tylko dobrze zmotywowanie i zgrane zespoły pracowników, mających poczucie, że grają do tej samej bramki.
Poczucie przynależności do zgranej grupy pracowników samo w sobie powoduje wzrost motywacji do pracy. Dobry zespół rozumie się bez słów: potrafi wznosić firmę na wyżyny osiągnięć, jest zdolny do samokontroli i wzajemnej motywacji. Warto opierać organizację na zgranych, pełnych entuzjazmu zespołach.
Warianty szkolenia dopasowane do różnych grup uczestników:
- zarządzanie zespołem handlowym
- zarządzanie zespołem produkcyjnym
- zarządzanie zespołem specjalistów
- zarządzanie zespołem projektowym
- zarządzanie zespołem wirtualnym (praca zdalna, telepraca)
Przykładowe zakresy szkolenia:
- Role, kompetencje i oczekiwania wobec współczesnego menedżera.
- Jak budować relację z pracownikami?
- Wyznaczanie zasad którymi powinien kierować się menedżer w swojej pracy.
- Role pracowników i typy osobowości w zespole.
- Style zarządzania: czyli jak dopasować się do etapu rozwoju pracownika.
- Koło zarządzania: delegowanie, monitorowanie, korygowanie,kontrolowanie, informacja zwrotna i motywowanie.
- Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami.
- Jak ograniczyć rotację w firmie?
- Wprowadzanie zmian w zespole.
- Rozwiązywanie konfliktów.
- Jak z klasą rozstać się z pracownikiem?
Korzyści ze szkolenia:
- kompleksowe spojrzenie na zarządzanie zespołem
- zapoznanie się i przećwiczenie konkretnych technik zarządzania zespołem ludzi
- nowe spojrzenie na role lidera i współzależność wszystkich członków zespołu
- poznanie narzędzi zarządzania zespołem, które powodują przyrost efektywności większy aniżeli suma pracy poszczególnych osób
Do kogo skierowane jest szkolenie?
- do zarządzających zespołami
- do menedżerów i kierowników chcących zwiększyć skuteczność zespołów
- do organizacji, które chcą zmienić specyfikę pracy z indywidualnej na zespołową
- do tych firm, które nie poszukują nowych, skuteczniejszych sposobów zarządzania niż tradycyjne
Czytaj więcej:
Rola i kompetencje menedżera
Zasady postępowania dla efektywnego managera
Rozwój kompetencji menedżerskich na poziomach neurologicznych wg Roberta Diltsa
W celu szerszego zapoznania się z naszą ofertą, zapraszamy Państwa do kontaktu telefonicznego lub klikając na poniższy formularz zgłoszeniowy:
lub