Absolwent kierunku pedagogiki na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Gnieźnieńskiej Wyższej Szkole Humanistyczno – Menedżerskiej. Certyfikowany Trener FRIS®. Pełnił funkcję Kierownika Działu Szkoleń i Jakości Holicon w latach 2010-2014. Zarządzał procesem kontroli i poprawy jakości rozmów i pracy telemarketerów. Realizował również strategię HR Holicon w obszarze szkoleń pracowników i coachingu. Od wielu lat związany z Obsługą Klienta. Swoją karierę zaczynał w Telekomunikacji Polskiej.
Specjalizacja: szkolenia, HR, call i contact center:
– Prowadzenie projektów szkoleniowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć
– Specjalizacja w szkoleniach – menadżerskich, sprzedażowych, biznesowych oraz interpersonalnych
– Doradztwo dla Kadr Zarządzających w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
– Pomoc w budowaniu nowych zespołów pracowniczych, oraz zwiększenie wydajności w już istniejących