Adam Romanowski

adam_romanowski

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz Wydziału Finansów i Bankowości Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Certyfikowany kierownik projektów TSPM.

Posiada certyfikaty PRINCE2, IPMA oraz znajomość metod prowadzenia projektów we frameworkach SCRUM i DMAIC. Pracował w firmie GRUNDFOS gdzie zajmował się działaniami marketingowymi i Public Relations na rynku polskim. Zarządzał firmą ARPRESS świadczącą usługi marketingowe dla liderów rynku. Między innymi realizował projekty dla takich firm jak Kraft Foods, P&G, Wrigley. Brał udział w projektach realizowanych przez inne firmy dla PTC, BAT, Electrolux, EA, LEM, Warner Bross, Universal Music, Grupa Bosch , BP, JTI, Orlen, PKP, Rossmann, Siemens, Kompania Piwowarska. Prowadził projekty szkoleniowo-doradcze dla Swarzędzkiego Klastra Producentów Mebli, TEB Akademii, Sieci sklepów Diker, Hocki-Klocki. Jest ekspertem w zakresie shopper, field i trade marketingu, merchandisingu oraz badaniach wykorzystujących metodę Mystery Shopper.

Certyfikowany konsultant MIND SONAR. Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu zarządzania strategicznego i operacyjnego punktami handlowymi, zarządzania projektami i procesami oraz rozwoju organizacji zarówno dla firm FMCG jak i B2B (KGHM, Polskie LNG).
Wykładowca w Wyższej Szkoły Bankowej na kierunku Strategie sprzedaży. Bierze czynny udział w pracach stowarzyszenia konsultantów i trenerów zarządzania Matrik (prowadzi wielkopolski klub trenera biznesu MATRIK).

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!

NEWSLETTER

Zapisz się już dziś do naszego newsletter'a a otrzymasz darmowy fragment książki "Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski" autorstwa Macieja Sasina!

Send this to a friend