Adam Romanowski

Trener, Konsultant zarządzania, Manager praktyk

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz Wydziału Finansów i Bankowości Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Certyfikowany kierownik projektów TSPM.

Posiada certyfikaty PRINCE2, IPMA oraz znajomość metod prowadzenia projektów we frameworkach SCRUM i DMAIC. Pracował w firmie GRUNDFOS gdzie zajmował się działaniami marketingowymi i Public Relations na rynku polskim. Zarządzał firmą ARPRESS świadczącą usługi marketingowe dla liderów rynku. Między innymi realizował projekty dla takich firm jak Kraft Foods, P&G, Wrigley. Brał udział w projektach realizowanych przez inne firmy dla PTC, BAT, Electrolux, EA, LEM, Warner Bross, Universal Music, Grupa Bosch , BP, JTI, Orlen, PKP, Rossmann, Siemens, Kompania Piwowarska. Prowadził projekty szkoleniowo-doradcze dla Swarzędzkiego Klastra Producentów Mebli, TEB Akademii, Sieci sklepów Diker, Hocki-Klocki. Jest ekspertem w zakresie shopper, field i trade marketingu, merchandisingu oraz badaniach wykorzystujących metodę Mystery Shopper.

Certyfikowany konsultant MIND SONAR. Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu zarządzania strategicznego i operacyjnego punktami handlowymi, zarządzania projektami i procesami oraz rozwoju organizacji zarówno dla firm FMCG jak i B2B (KGHM, Polskie LNG).
Wykładowca w Wyższej Szkoły Bankowej na kierunku Strategie sprzedaży. Bierze czynny udział w pracach stowarzyszenia konsultantów i trenerów zarządzania Matrik (prowadzi wielkopolski klub trenera biznesu MATRIK).

16

16

lat doświadczenia zawodowego
 ponad 1000

ponad 1000

dni szkoleniowych
 150

150

obsługiwanych firm
 ponad 5000

ponad 5000

przeszkolonych osób

Drodzy Państwo,

realizujemy szkolenia i coachingi w formie ON-LINE, dzięki czemu nie musicie rezygnować z planów rozwojowych. Bezpiecznie Was wspieramy.

Zapraszamy do kontaktu.