Edyta Plucińska

Trener, Konsultant

Zajmuje się realizacją i koordynacją projektów szkoleniowych od 8 lat. Posiada międzynarodowe certyfikaty akredytacyjne Facet 5 i DiSC.
Specjalizuje się w zakresie szkoleń dedykowanych zespołom Call i Contact Center. Przez 6 lat budowała doświadczenie w jednym z największych outsourcingowych Call i Contact center w Polsce kolejno na stanowiskach Konsultanta- Trenera- Koordynatora ds. szkoleń i Kierownika Działu Relacji Pracowniczych. Zarządzała grupą audytorów i trenerów. Budowała standardy obsługi Klienta, projektowała kampanie telefoniczne inbound i outbound.
W latach 2014-2016 odpowiadała za zarządzanie krajowymi i zagranicznymi procesami szkoleniowymi w Samsung Electronics Poland Manufacturing dla ponad 4000 pracowników.

Specjalizacja: szkolenia, HR, call i contact center

  • Prowadzenie projektów szkoleniowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć
  • Specjalizacja w szkoleniach – menadżerskich, sprzedażowych, biznesowych oraz interpersonalnych
  • Doradztwo dla Kadr Zarządzających w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
  • Pomoc w budowaniu nowych zespołów pracowniczych, oraz zwiększenie wydajności w już istniejących

Zrealizowała ponad 700 godzin szkoleniowych podnosząc kompetencje z zakresu: profesjonalnej obsługi Klienta, obsługi reklamacji, sprzedaży, umiejętności interpersonalnych i managerskich.
Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu „Negocjacji i mediacji” na Poznańskiej WSB, ukończyła także „Turystykę i rekreację” na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza.
Pasjonuje ją rozwój osobisty i psychologia.

16

16

lat doświadczenia zawodowego
 ponad 1000

ponad 1000

dni szkoleniowych
 150

150

obsługiwanych firm
 ponad 5000

ponad 5000

przeszkolonych osób

Newsletter

Bądź na bieżąco, zapisz się do bezpłatnego newslettera

Malcare WordPress Security