Zajmuje się realizacją i koordynacją projektów szkoleniowych od 8 lat. Posiada międzynarodowe certyfikaty akredytacyjne Facet 5 i DiSC.
Specjalizuje się w zakresie szkoleń dedykowanych zespołom Call i Contact Center. Przez 6 lat budowała doświadczenie w jednym z największych outsourcingowych Call i Contact center w Polsce kolejno na stanowiskach Konsultanta- Trenera- Koordynatora ds. szkoleń i Kierownika Działu Relacji Pracowniczych. Zarządzała grupą audytorów i trenerów. Budowała standardy obsługi Klienta, projektowała kampanie telefoniczne inbound i outbound.
W latach 2014-2016 odpowiadała za zarządzanie krajowymi i zagranicznymi procesami szkoleniowymi w Samsung Electronics Poland Manufacturing dla ponad 4000 pracowników.
Specjalizacja: szkolenia, HR, call i contact center
- Prowadzenie projektów szkoleniowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych, opracowanie merytoryczne, prowadzenie zajęć
- Specjalizacja w szkoleniach – menadżerskich, sprzedażowych, biznesowych oraz interpersonalnych
- Doradztwo dla Kadr Zarządzających w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
- Pomoc w budowaniu nowych zespołów pracowniczych, oraz zwiększenie wydajności w już istniejących
Zrealizowała ponad 700 godzin szkoleniowych podnosząc kompetencje z zakresu: profesjonalnej obsługi Klienta, obsługi reklamacji, sprzedaży, umiejętności interpersonalnych i managerskich.
Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu „Negocjacji i mediacji” na Poznańskiej WSB, ukończyła także „Turystykę i rekreację” na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza.
Pasjonuje ją rozwój osobisty i psychologia.