Katarzyna Kłobukowska

Trener, Tłumacz, Specjalista ds. PR

Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Absolwentka międzynarodowej szkoły London School of Public Relations, Akademii Trenera Biznesu oraz studiów podyplomowych w zakresie tłumaczeń ekonomiczno-prawnych Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu.
Certyfikowany trener i egzaminator Londyńskiej Izby Handlu i Przemysłu English for Business (LCCI). Członek międzynarodowej organizacji TOASTMASTERS INTERNATIONAL, wspierającej rozwój umiejętności komunikacyjnych, publicznego przemawiania oraz kompetencji liderskich.

Autorka i koordynatorka programów szkoleniowych oraz projektów edukacyjnych w języku polskim i angielskim. Trener szkoleń outdoor. Prowadzi warsztaty z zakresu obsługi klienta, wystąpień publicznych, wizerunku, etykiety biznesowej, zarządzania konfliktem, komunikacji, oraz komunikacji międzykulturowej. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. We współpracy z duńską uczelnią Aarhus Academy realizowała projekt menadżerski skierowany do przedsiębiorców w ramach Świętokrzyskiej Akademii Biznesu.

Praktyk w zakresie wystąpień publicznych. Zajmuje się obsługą językową konferencji międzynarodowych, szkoleń oraz spotkań biznesowych. Autorka artykułów branżowych dla magazynów „Przedsiębiorcy@eu”, „Nowa Sprzedaż” oraz „Personel&Zarządzanie”. Autorka książkowych przekładów z języka polskiego i angielskiego oraz książek w zakresie gramatyki angielskiej.
Przez wiele lat związana z centrum egzaminacyjnym LCCI IQ empik school. Jako egzaminator, koordynowała przeprowadzanie części ustnej i pisemnej międzynarodowych egzaminów English for Business na wszystkich poziomach. Jako trener prowadziła kursy języka angielskiego biznesowego dla klientów indywidualnych oraz biznesowych.

16

16

lat doświadczenia zawodowego
 ponad 1000

ponad 1000

dni szkoleniowych
 150

150

obsługiwanych firm
 ponad 5000

ponad 5000

przeszkolonych osób
NOWOŚĆ

e-book

Checklisty dla biznesu

Narzędziownik do świadomego zarządzania firmą w roli przedsiębiorcy, managera, HR i konsultanta