Trener – Praktyk. Z wykształcenia jest ekonomistą – socjologiem. Ukończył studia na Uniwersytecie Łódzkim oraz Studium w Canadian International Management Institute.
Posiada ponad 15 – letnie doświadczenie w obszarach marketingu, sprzedaży i zakupach B2B oraz zarządzaniu operacyjnym. W połowie lat 90 rozwijał sprzedaż do tworzących się wówczas struktur zagranicznych sieci handlowych. Pod koniec lat 90 był odpowiedzialny m.in. za standardy i szkolenia pracowników obsługi klienta w nowo otwieranych restauracjach Pizza Hut. Podczas stażu w USA, poznawał zasady efektywnego wprowadzania na nowe rynki konceptów franchisingowych. Doświadczenia te spożytkował koordynując projekt otwarcia, a następnie zarządzając kompleksem restauracyjno – rozrywkowym z poziomem zatrudnienia ponad 80 osób (HMS Host International – grupa Mariott ). Pracując dla jednej z największych na świecie firm branży biuroserwisowej negocjował wysokowartościowe kontrakty zarówno z dostawcami krajowymi jak i zagranicznymi (LYRECO Polska S.A.).
Konstruował strategię produktową oraz promocyjną. Po otrzymaniu nominacji do „Najlepszej akcji promocyjnej roku 2005″ (w skali ogólnoświatowej – wśród 33 oddziałów) współpracował projektowo przy tworzeniu założeń marketingowo – sprzedażowych z poziomu centrali firmy we Francji.